vrijdag 3 februari 2017

En wat eet jij vanavond?



En wat eet jij vanavond ?  Als antwoord op mijn vraag krijg ik wel eens te horen : "Pizza ". 
Nou dat heb ik vanavond maar eens klaargemaakt, ik vond het een super goed idee....




De bodem is gemaakt van havermeel, amandelmeel, geraspte pastinaak zout en peper.
Saus maakte ik van knoflook, gedroogde tomaten , verse tomaten , verse basilicum , zout en peper en een scheutje appel cider azijn.
De pizza werd belegt met verse knoflook , verse tomaten, verse basilicum, ui en walnootjes. Halloumi had ik niet dus weggelaten.



Voordat de pizza in de oven gaat, helemaal tevreden...ziet er goed uit he?



En klaar, smakelijk eten !!
Het was verrassend lekker, niet te vergelijken met een "normale " pizza.
En nog genoeg voor morgen dus als er morgen iemand aan ons vraagt "Wat eet jij vanavond ? ".
Dan weten jullie het wel. Proberen hoor !!!

                                                     Geniet ervan , Liefs Marion.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion