vrijdag 10 februari 2017

Een leuke bestelling gedaan !!!




OOOOhhhhhhh, wat leuk he?

Deze heb ik voor Nikki besteld. Voor als we weer gaan kamperen met Hannah. Vooral nachts is het wel wat fris voor de meisjes. Ik dek ze toe met een dekentje en de kachel is aan en dan toch vind ik het te fris voor ze. Zo is het mooi opgelost. Ja een pyama !



En deze voor Daisy......met olifantjes...
Leuk he?

Er is een lieve mevrouw in England die ze maakt, en nog veel meer leuke greyhound spulletjes en jassen.

(KLIK HIER VOOR HAAR SITE MET GEWELDIG LEUKE SPULLETJES VOOR GREYHOUNDS )


Ik heb Nikki & Daisy natuurlijk verteld dat ze een pyjama krijgen.......of is het een onesie ?  Ooooh vandaar dat meten met een centimeter......

Hieronder zal ik even de maten vertalen van inches naar centimeters, dat scheelt weer voor jullie. Ik heb namelijk een inch & centimeter in één, handig he?  Voor Nikki & Daisy heb ik maat 28 aangehouden, laagste punt in de nek en bovenste punt van de staart.

24 inch = 61 cm
26 inch =  66 cm
28 inch = 71 cm
30 inch = 76 cm
32 inch =81 cm

Heb je een afwijkende maat of wil je iets anders /speciaal voor jouw hondje gemaakt willen kan je dat ook aan haar vragen.



Nou dat kijkt toch keigezellig ?
 
Geniet ervan , Liefs Marion 




 

12 opmerkingen:

  1. Greyhounds/galgo's hebben geen vetweefsel en hebben het al snel erg koud. Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap het, maar vind het toch altijd een beetje een vreemd gezicht, dieren met kleren aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat ze zo'n goede verzorging krijgen,mijn ruwharige Jack Russell vind deze kou heerlijk hij kan niet tegen de warmte,dus genieten met de wandelingen hij wil steeds langer wandelen maar 3 x per dag ruim een uur vind ik op dit moment genoeg .

    Gr Femke.



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig....hihihihihi......liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee hoi ik vind het hardstikke leuk dat je weer vaker blogt!
    Groetjes Lennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn eerste gedachte was: Really??
    Goed dat je hebt uitgelegd waarom ze het snel koud hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het is een raar iets om te zien wat mensen met dieren kunnen doen......even wennen, het is geen dierenleed dat scheelt ...ze vinden het fijn om buiten een jas aan te hebben anders staan ze letterlijk te klappertanden van de kou....en eerlijk gezegd, mij heb je zo om hoor met die leuke kleurtjes van yammies...

      Verwijderen
  7. Mijn eerste gedachte was: Really??
    Goed dat je hebt uitgelegd waarom ze het snel koud hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion