maandag 6 februari 2017

Wat ik allemaal doe ?



Als ik thuiskom van mijn werkdag, kus ik Nikki.....




en een dikke knuf voor Daisy...




Zet ik klaar wat we gaan eten...en maak ik straks een lekkere verse salade...






Heb ik eerst de was die ik vanmorgen al in het sop had staan , gespoeld en door de wringer gehaald.
Dat wasje hang ik op na het eten...en de afwas....




Kijk ik bij mijn pas gezaaide Broccoli en Sla en ze komen uit !!!  Wat geweldig  he?



En deze tuinboon heb ik even verteld dat ie het kan...kom op nog even doorzetten.....

Fijne avond en Geniet ervan , Liefs Marion

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk....genieten van de dag.....liefs fijne week Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat ik weer kan reageren ik vind je zo'n heerlijk blog hebben.
    Succes met de mini groentetuin .

    Gr Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel femke, en wat dat je van het blog geniet, liefs marion

      Verwijderen
  3. Wat leuk/gezellig dat je zoveel blogt, ik geniet er zéker van. Zo'n heerlijk knusserig gevoel krijg ik ervan. (zal vast géén goed nederlands woord zijn "knusserig"...) En omdat gevoel vast te houden doe ik nu al vroeg in de middag kaarsjes/waxinelichtjes aan en bouw alvast een lekkere heerlijk ruikende maaltijd.

    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. knusserig vind ik geweldig , net als kneuterig wat ik veel gebruik, liefs marion

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion