maandag 20 februari 2017

Water en ragebol.



Daar sta ik dan, op het dak van Hannah.......




Erg voorzichtig natuurlijk.....




Handig met een ragebol...




Joehoeeeee...




Het dak is schoon en weer veilig op de grond.......




Ik was Hannah met ecover afwasmiddel....




Een erg leuk klusje om te doen en Pete stond met de waterslang klaar !!!  Voor Hannah en ik kreeg ook een lading..



Hannah en jeepie weer schoon en toen gingen wij lekker naar binnen, het was toch wel fris zo met dat water knoeien....
       
                                                 Geniet ervan , Liefs Marion

12 opmerkingen:

  1. Oei, gevaarlijk zo in het sop staan op dat dak. Maar het ging gelukkig goed. Fijne week jullie 2. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Wilma, was best wel eng , keiglad natuurlijk. jij ook een fijne week..xxx

      Verwijderen
  2. Wat ben je toch een heerlijke gekkerd met een prachtige Hannah en die laatste foto...... JAAAAAAAa zo had ik het me bij jullie voorgesteld.. kussssssssxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een heerlijke gekkerd met een prachtige Hannah en die laatste foto...... JAAAAAAAa zo had ik het me bij jullie voorgesteld.. kussssssssxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh op het dak! ik zou niet durven.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het was ook wel een beetje eng ...weer iets overwonnen..yyeeaaaahhhhh

      Verwijderen
  5. Ik zag je op dat dak en begon al iets warm te krijgen. Maar gelukkig dat het goed ging. En natuurlijk kun jij rijden en het verdubbeld de vreugde toch?
    Ik geniet er zo van!
    Laatst een klant die om iets vroeg. I asked his name and he said: Anderson! I said:Huh? Yes Anderson.
    Ha I'm moest e ht even aan jullie denken!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja de andersons zitten overal, fijn dat je geniet van het blog...ben ook blij hoor dat ik weer op de grond sta, en rijden, ja keileuk..liefs marion xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion