zondag 5 februari 2017

Het kan altijd nog erger en we hebben erom gelachen !!!


Dit was ons ontbijt en lunch tegelijk vandaag. Een ( heb je ze weer ) Indiaas pannenkoek gerecht met pikante aardappelen. Heerlijk met een kokosyoghurt ( nieuw in de winkel ? ) heeeel erg fris en lekker met verse koriander. Ik vind de kokosyoghurt  veeeeeel lekkerderder dan de soyayoghurt.





In het filmpje zie je het recept....




Makkelijk en je kan er de hele dag tegenaan....( was voor herhaling vatbaar )
De verder dag hebben wij op de lekkere groentesapjes geleefd. Blijft het in balans he?




Na een elleboog in mijn oog gekregen te hebben bij het wakker worden gisteren, ( van hubbie, gosje hij schrok zich kapot, niets is blauw en ik ben oké) ging het ook fout met de tondeuse en mijn kapsel en degene die de tondeuse in zijn handen had ( ik verraad niemand , hij schrok zich wederom kapot ).Je kan het amper zien en haren groeien weer aan, het is gelukkig niet zo erg als de vorige keer...wwwhhhaaaa. Na het huisje aan kant te hebben was ik van plan om de was in de wasmachine te doen en te wassen. Verkeerd gedacht Mariontje.....wat denk je?  De wasmachine kapot. Daar staat hij dan, het grote witte monster..... Deze wasmachine liep afgelopen zomer al door het huis , nieuwe pomp gehad voor 2 jaar terug maar nu dus echt......finito !!!!




Het was mooi weer vandaag en heb alle was op de hand gewassen.....




Ik doe het graag.....met de hand wassen...ach en het bordje zegt het ook al he?
Keep it simple...




We hadden ook nog echt veel was....




Lief he?   Moet dat echt 2 keer ?  Yes dear......




Cought in the moment ..de schat, lief hoor.




Uitkloppen en aan het wasrek....bij de kachel...wat een luxe he?



Zo daar hangt de hele lading...



Ja, soms gebeuren er van die dingen.....je lacht erom, past je aan en gaat verder....want er zijn toch nog altijd ergere dingen he?

En nu een nieuwe wasmachine kopen ? Nou, daar denken wij nog stevig over na....
Of ééntje die werkt zonder stroom of ik doe het lekker met de hand....Wie weet.....




Mijn was plaatsje buiten.....




Zo ééntje zoek ik nog....





En als het regent ? Wat dan ?    Ja, daar ben ik ook nog niet uit, lekker binnen ?  Aanrecht is groot genoeg....






Met mooi weer lekker buiten drogen....wat een luxe en wat wil je nog meer ?

                                                 
                                                Geniet ervan , Liefs Marion






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion