zaterdag 18 februari 2017

Pyjama's en moestuin !!



Daisy in haar olifantjes pyjama, en ze is er echt heel blij mee, haar staartje blijft maar gaan....




Helaas was de pyjama voor Nikki veel te groot, haar rug loopt niet recht , het loopt rond naar beneden achter. Dus als er iemand is die een leuke pyjama wil overnemen ? 20 euro vraag ik ervoor. Het is maat 28 inch = 71 cm.  Pyjama is erg gemakkelijk om aan te doen , geen getrek aan poten of dergelijk , mooi en goede kwaliteit en met liefde gemaakt. Pyjama kan op lage temperatuur gewassen worden. Voor Nikki heb ik een nieuwe besteld, ook met olifantjes want de frisse blauwe kleur was uitverkocht. Ach twee meisjes in olifantjes, wat is dat genieten en zullen het s'nachts in ons campertje niet meer fris hebben als hun dekentjes van ze af gewoeld zijn.



Het karweitje voor vandaag, schoonmaken en nieuwe compost erop.....heerlijk buiten werken...


                                               Geniet ervan , Liefs Marion

 Noot,   Ik kreeg net een berichtje van Lena, de maakster van deze pyjama's in England dat ik de blauwe pyjama terug mag sturen en ik een refund krijg.....is dat niet geweldig lief? 
Dus stel jij wil ook zo'n leuke warme pyjama voor je windhond, kan je het bestellen bij 

https://www.etsy.com/nl/listing/459153874/greyhound-pyjamas-de-kleur-paars?ref=hp_rv

 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion