maandag 10 februari 2020

Plannetjes maken en doen,alweer 10 jaar blogjes schrijven.



Dit is ons keukenraam, zoals jullie wel weten komt hier elke week 1 dag of 2 dagen de timmerman over de vloer. En deze keer was het keukenraam aan de beurt, helemaal rot en enkel glas, en dat is geen luxe hier op de dijk waar je op dit moment uit de broek waait.........
Dus een nieuw kozijn en dubbel glas maakte de tovenaar ( zo noemen wij de timmerman , want hij maakt dus echt alles bij ons ) in de keuken....




Nee hoor, zo was het ook niet de bedoeling hihi.....Het is gewoon winter en dus koud , vandaar even de plank voor het lege kozijn.



En kijk....nieuw raam , had hij zo gepiept.....wat een luxe......




Daisy is ook van het meehelpen...waar iets te doen is , is Daisy......de schat, ze is al 10 jaar en heeft afgelopen week een grote tand verloren......nee, mooi laten liggen op de bank......en af en toe gewoon heel veel knuffelen...



Tussen onze banen en verbouwing lopen we er lekker tussen uit....gewoon ( nou ja gewoon, heel speciaal dus ) hier naar De Zwarte Haan......




Waar wij ondertussen lekker kiezen tussen doen en plannetjes maken, want het moet natuurlijk ook allemaal betaalbaar zijn. En gelukkig hebben heel veel van van onze plannetjes niet veel geld nodig alleen maar veel doen.....




Panoramafoto.......


Zo mooi hier....




En deze foto is in de ochtend vanuit onze woonkamer, genieten toch?



En er werd/ word hier weer heel veel genaaid in de vrije uurtjes die ik heb.



Met de Friese Hengstenkeuring op t.v. , ik zat om 08.00 uur al klaar. De hele dag gekeken naar die mooie paarden en wat een emoties.......wat heb ik genoten.....Deze foto zie je Arent 515  van Marjolein en Durk...zo trots...






En deze poppen heb ik gemaakt voor een 2 jarig ziek meisje uit Menaam. Er was een crowdfunding voor haar gestart en heb hiermee mijn steentje bijgedragen door een persoonlijke pop van haar te maken. Ze heeft een spierziekte en het huis moet worden aangepast. Voordat iedereen roept dat ze het vergoed krijgen, ja dat klopt, maar helaas niet alles. Dus zo kan het gezin net even iets meer. De pop heeft haar kenmerken, knotjes in haar haren , brede lach en sondevoeding slangetje.




Hier krijgt Else Fien haar pop...
Foto,s hieronder spreken voor zich......











Herkenning !!!!

( s,avonds kreeg ik foto,s van dat Else Fien haar eigen pop mee naar bed had genomen en samen hand in hand sliepen )   Daar doe ik het voor !!!!

Mooi he?

Pop Else Fien kan je bij mij bestellen , Prijs 24,99 euro en 10,00 euro daarvan gaat naar Else Fien Goede doel !!!!

Er zijn reacties gekomen van moeders of ik ook een pop van hun kind kan maken, en ja dat kan !!!
Er zijn bestellingen bij of ik een pop kan maken met een Mic-key sonde. Ja, dat kan !!!  Nu heb ik 1 Mic-key sonde dus ik kan vooruit echter :
Hierbij een oproep van families die een persoon hebben met een Mic-key sonde en als deze verwisselt moet worden deze te bewaren en naar mij op te willen sturen. Ik kan ze bestellen bij de Apotheek echter het kostenplaatje is 148,72 euro. Dat is dus veel te duur. Kosten van verzenden worden natuurlijk vergoed.  Met een kleine verrassing....

Of misschien wil je ook een persoonlijke pop........Roodharig kind......kind mist ledemaat.....kind heeft sondevoeding.....of andere duidelijke kenmerken....

( ik ben ook bezig met een poppenrolstoel, een meneer is hier al geweest en samen hebben we uren plannetjes gemaakt voor een rolstoeltje voor de persoonlijke pop....)    ( plannetjes en doen )


En dan .....na al het harde werken....
Hieronder wat kiekjes van ons huisje...zoals het nu is...





Keuken.



Was ruimte voor....Daisy flieft op Timmerman...( en ik geloof dat het zelfs een beetje wederzijds is )



Wasruimte na....



Gewoon genieten








Keuken



Keuken




Mijn laatste vondst voor in het kleinste ateliertje ( winkeltje ) in de langste straat van Nederland !!!!
Zo blij mee....


En zo ga ik door met plannetjes maken en doen....en dat is op en top genieten !!!

Voor degene die mij ( Lusjus ) willen volgen op Instagram klik op de volgende link hieronder

https://www.instagram.com/lusjus.nlhandmadehappiness/?hl=nl

En voor degene die mij ( Lusjus ) willen volgen via Facebook klik op de volgende link hieronder

https://www.facebook.com/Lusjus.nl/


                                                         Geniet ervan , Liefs Marion


27 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent Marion
    Wat een prachtig uitzicht zeg
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek vanmorgen op je blog... en ja hoor, je bent er weer.
    Maar nu snap ik waarom het even duurde... tjonge wat een duizendpoot ben je. Veel plezier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel...ja het is goochelen met mijn tijd, en bezig bijtje ben ik altijd geweest...liefs

      Verwijderen
  3. Gelukkig je bent er weer, ik schrok van wat iemand had vermeld.
    Maar jullie zijn druk bezig dat is goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi poppenproject! Wat zullen ze daar blij mee zijn! En jullie huisje wordt ook steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he ? Dank je wel. Ik hoop nog heel veel poppen te mogen maken in de toekomst..liefs

      Verwijderen
  5. Wat ben je toch een geweldig mens!! Je maakt iedereen zo happy!!
    Uitzichten zijn mooi!
    Wat wordt jullie kasteeltje mooi!!

    Geniet! En blij je weer te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig Marion, tja ik maak me meteen zorgen als er een tijdje geen blogje verschijnt. Maar gelukkig daar ben je weer. Wat een gezelligheid allemaal in huis zeg zo knus. Ben weg van je keuken hoor. Fijn zo'n tovenaar in de buurt.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je druk ....leuk hoor...schattig die pop voor dat meisje...leuk !...heb je toegevoegd op fb !...groetjes Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontroerend, dat lieve meiske met jouw pop. geweldig dat jij al die poppen kunt maken. En jullie juisje.....zo sfeervol, mooi en stabiel. Een echt THUIS. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dank je wel...word mijn specialiteit...persoonlijke poppen maken. Liefs ...vanuit ons klein dijkhuisje...

      Verwijderen
  9. Weer een super gezellige maar drukke blog huissie wordt steeds mooier en die poppen die je maak zo leuk allemaal. groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He he eindelijk ben je er weer.Ik iedere dag op je blog kijken niets nada.Ik dacht echt,dat jullie bijna uit je huis gewaaid was.
    Ik weet er alles van hoe het daar kan spoken.
    Wat me opviel was dat Daisy met dit weer geen dek op had,en voor heen wel.
    Vind je niet dat ze dit nodig heeft op haar leeftijd?
    Ik ben blij,dat je er weer bent.
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel...en ja je waait hier uit je broek op de dijk...temparatuur is goed voor Daisy...ze doet haar behoefte en hup naar binnen is haar motto...liefs

      Verwijderen
  11. Wat hebben jullie het huisje toch mooi stapje voor stapje opgeknapt! �� en zo gezellig en vol liefde �� zo leuk om het blogje te lezen
    Dikke knuf, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah Marion wat een prachtig initiatief met de poppen, t ontroert met.

    Je huisje is prachtig.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel...ja het is een ontroerend onderwerp. Ik heb er net weer ééntje mogen maken voor ander lief meisje. Het is zo,n mooi werkje om te mogen doen,hoop er nog heel veel te mogen maken...liefs marion

      Verwijderen
  13. Naam: ....... Zalina Diato
    Beroep ....... Directeur
    Leningbedrag Ontvangen ... € 6,4 miljoen
    Rentevoet ..... 1%
    Lening bedrijf ...... AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM
    E-mail ..... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    Mijn naam is zalina uit Azië, ik woon hier in Linz, ik ben een grote investeerder in onroerend goed, ik ben getrouwd met een slechte man die alles heeft vernietigd dat ik heb gewerkt en voor 31 jaar heb gebouwd. Hij bracht me bankschuld en ik kon niet betalen, mijn eigendommen aan zee werden gesiez ik benaderde veel banken en geen bank stond klaar om me een lening te geven omdat ik een slechte krediet kreeg, ik dank ALLAH voor het beëindigen van mijn verdriet door AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM.Ik las een paar dagen geleden een zakelijk tijdschrift toen ik veel getuigenissen tegenkwam over het gerenommeerde leningsbedrijf dat mensen in schulden helpt en leningen verstrekt voor investeringen zonder stress zoals de commerciële banken. Ik nam de e-mail en solliciteerde, hoewel ik een grapje vond toen ik mijn lening op mijn rekening kreeg. AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM gaf me (€ 6,4 miljoen), tegen een rentetarief van 1%, ik wil iedereen die een legitieme leningfirma wil, adviseren om contact op te nemen met AASIMAHA ADILA AHMED LENING FIRM die 100% Geniue biedt en lening garandeert. Ik heb begon mijn schuld te betalen en mijn bedrijf nieuw leven in te blazen.

    Solliciteer op: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A big thanks to Dr Oselumen i never believe that there still exist a real death spell caster after all this years of disappointment from the enormous spammers on the Internet who go about scamming people, until i was opportune to meet Dr Oselumen a real spell caster, through a close friend called Jennifer who Dr oselumen had helped before, when i contacted him with his email via droselumen@gmail.com i explain how my ex have been giving me problem in my marriage, she never allowed me a moment of peace, and i need to end it by killing her, and i don't want to make use of assassin because it will be risky so i needed to do it in a spiritual way that's why i decided to contact him, he assured me not to worry as i have contacted the right person at the right time, i co-operated with him and in less than a week my ex was dead, she slept and never woke up all thanks to Dr Oselumen indeed he's really a humble man. you can contact dr oselumen for any death spell, such as to kill your superior in the office and take his or her place, death spell to kill your father and inherit his wealth ,death spell to kill anyone who have scammed you in the past ,spell for increase in salaries, spell for promotion at the office, spell to get your ex lover back, if things is not working well in your life then you need to contact him now via Email droselumen@gmail.com call or add him on whatsapp +2348054265852.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion