zondag 19 februari 2017

Groentebakken en campertje Hannah !!!



Zes verhoogde groentebakken weer netjes aangevuld met compost......




En over een paar weekjes komen de andere bakken aan de beurt en dan......duurt het niet lang meer he? De lente, vogeltjes fluiten al vroeg in de ochtend en je merkt al aan de dag dat het langer licht gaat worden.....Genieten  !!! 




Hoezo lekker blij en gek........gisteren  lucht in de bandjes gedaan, water en olie gecheckt en diesel getankt en..............natuurlijk even een rondje gereden....




Ze startte meteen en we reden weg zonder een rooksignaal achter te laten..whhaa...




Het land is nog in rust.....




Zullen we een bakkie doen?




Bij dit pannenkoeken huis zijn ook 6 plaatsen voor campers waar je 3 x 24 uur gratis mag staan, goed om te weten he? Je hebt dan geen stroom en water...




Zo, daar staat ze dan ....te wachten....wat ziet ze eruit, morgen maar eens goed poetsen he schat ?
Ja, morgen word een Hannah dagje....




Op weg naar huis gingen we richting industrie terrein, waar ik ook eens in Hannah ging rijden, nog niet eerder gedaan. Geen stuurbekrachtiging en als ik in de chauffeurs stoel zit kan ik niet bij de pedalen en dat is toch wel erg handig als je dat kan he?




Ik was niet nerveus en had er erg veel zin in....




Stoel helemaaaaaal naar voren en een kussentje in mijn rug, starten en gaan.....



Nou, dat viel mee.....poeh poeh.....ik had het zwaarder in geschat en daarom denk ik een beetje vooruit geschoven. Blijkt nu dat ik gewoon goed in Hannah kan rijden, het is natuurlijk even wennen en hard werken zonder stuurbekrachtiging van zo'n gevaarte.




Ja helemaal alleen en zelf ingeparkeerd.....




Netjes he? En in 1 keer !!!  Best wel trots op mezelf. En vooral gelachen en genoten. Vandaag gaan we ze onderhanden nemen, zo'n lekker Hannah verwendagje krijgt ze dan. Muziekje erbij , word het erg gezellig. 

                                                  Geniet ervan , Liefs Marion

8 opmerkingen:

  1. Heel goed dat je er in kan rijden..Ooit misschien een musketiersdagje met Hannah...😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk jullie zijn hartstikke gek.Mijn dag kan niet meer stuk vandaag. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voorjaar komt eraan en dan dit soort dingen ondernemen. Ben weer benieuwd naar jullie avonturen met Hannah.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga nu goed opletten op de weg, of ik Hannah zie met Pete en Marion!
    :o)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig hannah is in goede handen word lekker vertroeteld
    Heb zelf een suzuki mini busje gehad ook zonder stuurbekrachtiging en met wind moest je tegensturen
    Maar wat een plezier heb ik gehad met mijn 4 kids en de hond
    En toen naar vele trouwe jaren hij naar de sloop moest heb ik best een traantje gelaten o ja mijn kids hadden hem ook een naam gegeven de smurfen bus hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Het voorjaar komt eraan dat is duidelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion