zaterdag 11 februari 2017

Leuke spulletjes gescoord !!!

 

We maken het binnen lekker gezellig.




Wij vonden het erg koud vandaag, koude tenen ondanks de zelfgebreide sokken. En ja dan klopt het wat ze zeggen, we krijgen sneeuw, mooi he?



De was is weer gedaan en hangt lekker te drogen. Zie je het bloemetjeslaken? Heb ik vandaag gescoord ......voor maar 5 euro, precies wat ik nodig had. Het is nog een nieuwe ook nog.



Lekker kleine paprikaatjes gevuld met zelfgemaakte houmous en even in de oven..mmmmhhhh




Komkommertje met kokosyoghurt en een vers gebakken naan  erbij en we zijn weer tevreden....




En dit kastje wou met mij mee naar huis.....nou toe maar dan.....
Is ie niet schattig?  Echt oud en onderop staat dat dit kastje geschikt is voor levensmiddelen. Ik heb er mooi al mijn kruiden ingezet......zo gezellig.




Geweldig toch?  Fijn zaterdagavondje en.......


                                                       Geniet ervan , Liefs Marion

 

7 opmerkingen:

  1. Ohhhh dat kastje en dat laaaaaaaaaaaaaaaaaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig kussssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kastje en sneeuwen ging het, en hoe??? Dikke laag hier.
    Fijne zondag gr Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kastje, Marion! Echt helemaal geweldig. De leukste dingen scoor je toch maar weer mooi bij de kringloopwinkel. Ik werk zelf bij een kringloopwinkel en het is elke week weer een feestje om daar te mogen zijn. De leukste dingen sjouw ik mee naar huis, die een ander niet meer wil hebben. Flanellen lakens, katoenen lapjes, leuke lampjes enz. Heel veel plezier met je mooie aankopen, en nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor die sneeuw lekker gezond weer,wat een leuk kastje past helemaal .
    Lekker slapen onder je bloemetjes laken en dan dromen over het voorjaar.

    Gr Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer leuke dingen gescoord! Past helemaal bij jullie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk dat kastje, net zoals je blog. Ik lees hier al een tijdje mee dus dat mag onderhand wel eens gezegd worden ;) Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige blog. Heerlijk hoe jullie genieten van het leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion