woensdag 15 februari 2017

Genoten en gekneuterd op mijn vrij dagje....



Zo begon het vanmorgen....goedemorgen m'n lieve windekinderen.....




Helemaal blij met de nieuwe wasmachine  ( zonder stroom ),  en een wasje is zo gedaan. Echt handig....weinig waterverbruik, 5 liter max. per lading en goed schoon resultaat......Ik had in 3 kwartier mijn hele was weggewerkt. happy...de peppie...



Zo trots en hoe blij kan je zijn he?




Snert gekookt, ( die was om 07.30 uur al klaar )  ...de vogeltjes floten al met me mee....



En vanmiddag heb ik even in mijn zaliknogeenkopjetheepakkenofzalikeerstneetochmaarevengenietenvanhetzonnetje   stoel genoten !!!



En toe ik daar zo zat te genieten hoorde ik de tuinbonen groeien...



En kwam de postbode met erg lieve post voor ons....




En jij ook hoor lieve Sonja en Anton....is toch eigenlijk veel leuker he?  Zo'n kaartje...xxx

                                               
                                                 Geniet ervan , Liefs Marion

( KLIK HIER VOOR SPULLETJES DIE IK VERKOOP !! )
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige dag gister he, ohh daar krijg je zo'n energie van. Ik wil dan alle deuren ramen open gooien. Helaas zat ik gewoon op mijn werk gister, maar toch na 17 uur nog even de tuindeur open en opeens koelt het dan weer af. Ja ja wat willen we het is februari. Zin in violen krijg ik dan ook, maar wij gaan altijd skieen en daarna mag ik pas van mezelf een tuincentrum bezoeken.
    Wat een snoezige kaart zeg.
    Vandaag ben ik ook vrij dus ik hoop nog zo'n dag, voor jullie ook een fijne dag.
    Gr Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha je hoorde de tuinen groeien. Like that. Here also spring weather. I love it!
    JE bent er maar druk mee.
    Groet, ook aan je hubbie! En een kroel voor je meisjes!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zo genieten :)

    Vr.gr josie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion