donderdag 23 februari 2017

Breien & quilten zo heerlijk ontspannen...



De col is klaar. Tussendoor gebreid met de patentsteek die ik van een lieverd heb geleerd.




Lekker van sokken wol gebreid en groot genoeg voor zo over mijn hoofd.....lekker voor op de fiets ...




Het randje heb ik gehaakt, gewoon vasten en een pikootje....leuk he?
Zo weer een paar bolletjes wol soldaat gemaakt van mijn voorraad, ik mag zo graag breien tussendoor, ik heb daar niet echt mijn aandacht bij nodig. Lekker ontspannen vind ik dat. Denk dat ik weer met een quiltprojectje ga beginnen..........hexagonnetjes of Foep of Gossip in the garden,........



Daisy vanmorgen lekker lui op de bank ......'ze is nu 3 jaar bij ons en wat een grote schat !!!




En Nikki meisje....mijn troetelkind.....

                                                        Geniet ervan , Liefs Marion



 

6 opmerkingen:

  1. even de lieve meisjes knuffelen,...
    xx
    Ik kan wel breien, maar niet op een ontspannen manier, krijg ik spierpijn van. Mooi en lief jouw col!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hè zo een simpele coll. Heb er ook een gebreid met gerstekorrel steek. Lekker warm. Ga hem alweer gebruiken ivm sneeuw ruimen en ook bij het werk, stoep sneeuwvrij maken.
    De meisjes liggen er zo lekker genietend bijalsof ze zeggen: wiedoetonswat, ons bofferds. And they are!!
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie zo goed zorgen voor de meisjes, ze liggen er ook allebei erg relaxed en ontspannen bij. Kan me voorstellen dat het nu lekker knus is bij jullie, met de kachel aan en de wind die om het huis waait.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion