zondag 14 november 2010

Triest nieuws.

Vrijdag 12 nov. is Sem naar de hondenhemel gegaan, ze is 11 jaar geworden. Ze is zo gegroeid sinds ze bij ons was, na een zwaar leven op de renbaan, eerst in Ierland en daarna in Spanje, waar ze er ook niet vies van zijn om deze honden drugs te geven. We blijven achter en gaan verder met Joyce. Het afgelopen weekend hebben we doorgebracht met steun van familie en vrienden. Wat een gemis en wat een verdriet nu ons Semmetje er niet meer is. Joyce slaapt nu de afgelopen 2 nachtjes tussen ons in en we denken dat het zo wel zal blijven. Liefs Marion.

23 opmerkingen:

  1. Och wat triest voor jullie en Joyce. Lieve Sem heeft na een afschuwelijk leven op de renbaan gelukkig een heel fijn leven bij jullie gehad.
    Onze Kiki slaapt ook tussen ons in nadat Mannes vorig jaar overleed. Verwen Joyce maar lekker.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marion....meisje toch wat een vreselijk nieuws !! hier ben je ziek van !!...doe het rustig aan.......heel veel sterkte......liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat triest, ze waren zo mooi bijelkaar. Maar 11 jaar is toch wel een mooie leeftijd. Het zal eerst stil zijn. Heel veel sterkte en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marion,
    Wat een triest nieuws! Mijn deelneming hierbij.Was Sem ziek? Ik heb niet eerder op je site iets gelezen dat het met de gezondheid van Sem niet goed ging.Het zal een ontzettend gemis zijn voor jullie.
    Hoe reageert Joyce nu?

    Sterkte gewenst!

    Hartelijke groet Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat een naar nieuws,
    gelukkig heeft ze bij jullie wel een hele fijne oude dag gehad!!!
    veel sterkte met het verlies.
    dikke knuf voor jou en pete
    liefs lisenka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach meis... wat vreselijk voor jullie, waarom houden we toch zo van onze honden.
    Ben er zeker van dat de avond van haar leven bij jullie niet beter kon. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo. Wat erg. Veel sterkte. Maar bij jullie heeft ie dan toch nog een mooi leventje gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vreselijk dat jullie Sem is overleden.
    Ik kan me het overlijden van onze Channa nog zó goed herinneren, ook al is dat intussen weer een aantal jaren geleden.
    Zij mocht 9 jaar en 49 weken worden.

    Fijn dat Sem bij jullie nog zo'n goed leven heeft gehad, hopelijk heeft ze die hondenrennen een beetje kunnen vergeten.

    Via het blog van Teunie ben ik op jouw blog gekomen en vind het leuk dat ik ook bij jou "binnen mag kijken".

    Laat de tranen maar komen, geeft niets, is heel normaal.

    Sterkte voor jullie alle2.

    Groetjes,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb eindelijk de tijd genomen om je blogje te lezen en dan lees ik triest nieuws. Wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte ermee! Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een huisdier verliezen is nooit leuk. Het kan een kleine troost wezen,dat het bij jullie nog een mooie tijd heeft gehad.
    Mag er niet aan denken als mijn hondje naar de hondenhemel gaat.
    Sterkte !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat een enorm gemis zal dat zijn. Veel sterkte gewenst met jullie verlies.

    lieve groet,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, wat verdrietig!! Heel veel sterkte gewenst. Wat zal het vreselijk stil zijn zonder Sem :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kusjes aan jullie!

    Afgelopen weekend was ondanks alles toch fijn!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo.
    Ik dacht even kijken hoe het gaat en dat we dan net dit lezen.Helaas hebben wij ook die ervaring. Vorige week nog met onze zoon naar aanleiding van je blog op die site gekeken over greyhounds. Hij was stapel toen hij het zag.Nu zien we een leuk huis buitenaf en hij vroeg al, een andere hond? En ik moest ook gelijk aan een greyhound denken,Terwijl ik eerder helemaal niet zo'n honden fan was. Sterkte ermee hoor!
    Wilma

    PS. Je badkamer is trouwens prachtig geworden .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sterkte met het verlies
    jullie hebben sem nog een heel fijn leven gegeven en dat is iets om nooit te vergeten
    dat zijn de ware dieren vrienden
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marion,

    Vanwege alle drukte hier was het er nog niet van gekomen om je sterkte te wensen, nu Sem er niet meer is. Verdrietig zo'n leeg plekje. Hoe gaat het nu met Joyce, het zal voor haar ook behoorlijk wennen wezen.

    Lieve groet, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry ik lees het nu pas.
    Veel sterke met het verlies van jullie lieve huisdier. Fijn dat hij bij jullie nog een mooie tijd heeft gehad.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ontdekte net toevallig je blog en las dit trieste bericht. Ik weet wat het is om een hond te verliezen. Heb het al drie keer meegemaakt. Ziek ben je ervan en het duurt een tijdje eer het een plekje heeft. Mensen zeggen dan wel eens "nu neem je zeker geen hond meer, je hebt er zoveel verdriet van........" Maar ik antwoord dan altijd dat ik juist terugkijk naar de mooie tijd die we samen hebben gehad. En neem dus weer een (asiel-)hond. Heeeeeel veel sterkte! Groetjes Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is altijd zo verdrietig om een maatje te verliezen.....
    Daar kun je behoorlijk ziek van zijn ,ik wens jullie veel sterkte want ik lees dat het nog maar net gelden is.

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Marion,

    Heel veel sterkte, ik voel zo goed wat jullie doormaken, wij hebben 11 november afscheid moeten nemen van ons poesje, ik had zo'n fijne band met haar, ik mis haar iedere dag, gelukkig heb ik net als jij nog 2 andere diertjes om me heen, die me er doorheen trekken, ook al mist poes Noa haar maatje ook heel erg .
    Veel sterkte voor jullie :))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marion
    Ik lees je blog nu per toeval ,het is nu bijna een jaar geleden dat je Semmetje naar een fijnere plek is gegaan.
    Ik moest huilen toen ik het las ,onze dierbare Kelly die een copy van jou Sem was is al van 2007 niet meer bij ons.Het doet nog altijd zo een pijn als ik aan haar denk.Heb jij dat nu ook?Als ik aan die fluwelen ogen die je zo lief aankeken denk en aan haar fluwelen huidje.Ze kwam uit Nederland en werd gedrogeerd en alle nare dingen die je met honden uit kan halen zijn haar overkomen.We hebben 6 jaar voor haar mogen zorgen.Nu heb ik nog 3 honden waar ik uiteraard ook dol op ben .Maar mijn lieve onvergetelijke Kelly blijft een speciaal plekje in mijn hart houden.Het is dierendg dus ook jij zal je Semmetje vandaag extra missen.Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion