dinsdag 16 november 2010

't valt echt niet mee.

"I did not let you go because I didnt love you, I let you go because I loved you too much to force you too stay"


Joye in bed.


Deze tekst ontvingen we per mail van de voorzitster van greyhounds in nood.
Lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven met ons verlies van ons Semmetje.
We hebben alweer 2 dagen gewerkt deze week, ja, de wereld draait door , maar voor ons staat ie eventjes stil. We weten dat we over een poosje ook weer normaal gaan functioneren en lachen en weer energie en levenslust krijgen , maar we weten uit ervaring ook wel dat dit een poosje duurt. En dat verdriet heel pijnlijk is , en iets waar je heel moe van word.
Joyce doet het heel goed, ligt nu heerlijk op de bank, saampjes met poes Lilly.
S'nachts ligt Joyce heerlijk tussen ons in.  Pete en ik hebben een gebroken hart, en samen proberen we de herrinneringen aan Sem een plaatsje te geven.  Liefs Marion.

8 opmerkingen:

  1. Ja de wereld draait door maar ik kan jullie gevoel goed begrijpen. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Wil jullie heel veel sterkte wensen!

    U kent me niet maar ik lees regelmatig het blog.
    Via eenvoudig leven kwam ik hier terecht en ik geniet van de berichtjes en de foto's.

    Ja, laat het andere hondebeestje maar lekker veilig bij jullie in bed slapen...
    Wat een gemis :-(


    groeten, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marion,
    het zal idd allemaal wel niet meevallen.....
    helaas is er al vaker met dit bijltje gehakt,en weet je dat het straks weer beter gaat.
    veel sterkte hoor,
    liefs lisenk,

    ps; was gisteren nog bij je langs gereden, maar je was al weer werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een moeilijke tijd voor jullie, neem de tijd om het een plekje te geven. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hooi lieve Marion en Pete,

    We denken aan jullie. Jullie weten dat de deur hier wijd open staat! En met de auto zijn we zo bij jullie!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je leuke reactie. Je hebt zelf ook een leuke blog

    Ik ga je volgen.

    Sterkte met het verlies van Sem.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion