maandag 1 november 2010

Nou , moet je toch even zien , een rok, blouse en spijkerjasje voor maar € 4,50.
Dat is leuk shoppen he?
We waren afgelopen zaterdag naar de Kringloopwinkel in Uden geweest en heb deze kleding gekocht.
Met nog een wollen trui (mc.gregor ) voor Pete, een flannellen pyama voor mezelf, kan wel weer voor de aankomende winter, een ribfluwelen rok en nog een paarse blouse en nog een leren riem.
Ook heb ik nog een Weck,-ketel gekocht met accescoires erin zoals , weckringen en klemmen, vultrechters, en een tang om de glazen uit de ketel te halen, dit is toch echt wel leuk , toch ? haha.
Pete was in zijn nopjes op de bovenverdieping, daar hebben ze een hele collectie langspeelplaten.
Ik had Pete al tussendoor wat koffie gebracht, en zag dat hij helemaal in  HET ZOEKEN was, haha.
Er hing een gemoedelijke sfeer en je kan er nog lekker rommelen en nog een beetje afdingen , haha, ja , het is een echt leuke kringloopwinkel, voor ieder wat wils.
Boven bij de kleding maakte ik kennis met een Mw. die me hielp met de kleding, ja, dit staat je leuk,en oh ja dat had ik ook gezien.
Pete en ik waren zomaar een paar uur binnen, en je kan er PINNEN .
Ook heel belangrijk , haha.
Nou, voor €22,00 aan kleding en spulletjes en gratis koffie en een fijne sfeer ( Andre Hazes zong op zijn best door de hallen heen , haha. ) hadden Pete en ik een geweldige zaterdag.
En s'avonds hadden we weer ons maandelijkse kookclubje, maar dat voor later.
Het was een geweldig weekend, gisteren nog 2 stoelen gehaald in Veghel , die we via Marktplaats hadden gekocht.
Vandaag weer heerlijk gewerkt en bij mijn ouders een bakkie koffie gedaan en met m'n moeder nog naar het graf van mijn broertje ( haar jongste zoon ) geweest met een bloemetje.
Vanavond houd ik het rustig , morgen vrij, maar komen ze een paar kuub hout brengen, geruild voor een kast.

Deze kast staat nu bij vrienden van ons , waar Kaatje er weer iets geweldigs van maakt.

Toch geweldig als je zo elkaar kan helpen he ?
En dit is m'n Kaatje met haar hondje Pip, we hebben het altijd keigezellig saampjes .
Voor nu, veel gezelligheid gewenst, liefs Marion

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marion,
    Ik heb je blog ontdekt en ben gelijk volger geworen, leuk om te lezen!

    groetjes,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je leuk, zeg. Je boft maar met zo'n kringloopwinkel. Die bij ons is echt helemaal niks. Ik heb er nog nooit iets leuks ontdekt. Ik moet, denk ik, maar eens naar een andere plaats. Ik heb ook wel zin in zo'n goedkope weckketel :)
    Liefs, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed hoor!! leuk !! ik vind je laarzen ook geweldig !!....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beste karnelly, tip, kijk in een telefoonboek of op internet in welke dorpen en steden er bij jou in de buurt een kringloopwinkel is en stippel zo een route uit zodat je er een paar kan bezoeken. maak er een leuk dagje van met b.v. een vriendin en ga heerlijk shoppen. wij hebben er tot een uur rijden voor over , haha, maar dat is het dan ook echt wel waard, succes, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hooi lieve Marion,

    Ik heb je kaartje gekregen. Ik wordt helemaal blij van je blog! We moeten snel weer afspreken. Ik kan bijvoorbeeld op het werk ervoor zorgen dat ik eerder begin en dan miss wat eerder vrij ben. Dan hebben we bijvoorbeeld de zaterdagmiddag om te sjoppen. Vanaf Januari kan ik elke zaterdag helemaal benutten! Want dan ben ik lekker vrij! haha.

    We bellen!

    xxx

    Kaatje

    En natuurlijk dikke kussen van:
    Sjoerd, Stijn, Puck en Jort!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion