donderdag 11 november 2010

Nieuw douchegordijn en pannekoeken ?

En zo heb ik van het oude douchegordijn de bovenste rand met gaatjes afgeknipt en aan het tafelkleed genaaid, zo kan het toch weer goed hangen, en een zoompje onderin genaaid en Whalla, een nieuw douchegordijn. Jippie, ik ben er zooo blij mee.
En van nog een restje van het tafelkleed heb ik een waszak genaaid.  Goed he?  Het tafelkleed is van waterdichte stof gemaakt.
En zo kreeg ik de smaak te pakken, en ging verder met nog een lapje stof en maakte 4  kleine kussentjes met verschillende linten erop genaaid. Die linten spaar ik door het hele jaar heen, maar tegen de kerst zijn  ze volop verkrijgbaar.

Zijn ze niet keischattig geworden ? Ik had zoveel plezier in het maken ervan, haha, nee dit gaat niet m'n nieuwe hobby worden hoor.

En ach , als je toch zo bezig bent , haha, waarom dan geen gordijntjes.  Zaterdag maar even kijken bij de kringloopwinkel voor een of ander rommeltje wat ik tussen de gordijntjes kan hangen, maar ook weer niet mijn uitzicht naar buiten verstoord. Heerlijk, we gaan met vrienden van ons, plezier verzekerd, haha. Mijn man was zeer verrast bij thuiskomst, haha. Het lijkt wel een Doris Day huisje zo. Haha, en ik maar zingen qsera sera, qsera sera. Zelf zoek ik naar de menukaart als ik op de badkamer kom, haha, ik krijg op een of andere manier toch wel erg veel zin in pannekoeken, haha, snap je ? Aan de slaapkamer ben  ik niet meer aan toe gekomen, morgen weer een dag. Vandaag weer die twee kaboutertjes gezien. Die zouden zich hier wel op hun gemak kunnen voelen, haha, nou wij ook, Liefs Marion.

10 opmerkingen:

  1. Ja dat zou iedereen moeten doen en het is toch zo gezellig. Toen onze zoon 34 jaar geleden werd geboren had je ook die ruitjes. Ik had ze in de wieg en dat wiegekleed ligt nu op mijn eettafel, wel een ander kleurtje n.l paars met wit. Gezellige avond en pannenkoeken, ik kreeg meteen trek, alleen manlief lust ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent lekker bezig geweest!
    Ziet er hartstikke leuk uit.
    En inderdaad, de gordijntjes zouden niet misstaan in een pannenkoekenrestaurant ;).
    groetjes,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zojuist verlieft geworden op je badkamer! WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé. Wat leuk dat je dat allemaal kunt. Zelf ben ik nog lerende. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je man blij verrast was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk geworden.
    Echt ik schreef het al eens eerder
    Maar volgens mij moet je in jullie huisje altijd en vakantie gevoel hebben.Ga zo door dit werkt echt om zelf ook aan de slag te gaan.

    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig heb je het gemaakt! En dat met een tafelkleed... erg creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinds kort volg ik je blog!
    En wat een gezelligheid straalt eraf! Ik voel me helemaal 'thuis'!
    En de gordijntjes zijn echt heel gezellig!!
    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kun je toch een goed gevoel overhouden aan iets zelf creeëren hè. Ziet er superleuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat gaaf! Ik wilde dat ik dat zo kon, vééél leuker dan kopen, en nog veel goedkoper ook. Gelukkig kan mijn oma wel naaien, maar mijn moeder niet meer... Zodat ik het nooit geleerd heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion