woensdag 17 november 2010

Pakketjes.

Vandaag een vrije dag en heb ik eerst uitgeslapen , samen met Joyce . Ze doet het heel goed , ze eet en drinkt goed en geniet van al de aandacht die ze krijgt, nu wat meer natuurlijk.
Ik had een poosje geleden een paar schapenvachten besteld op Marktplaats voor in de stoelen, 2 heb ik er vandaag gekregen. Een groot pakket, dat was nummer 1.
Het resultaat zie je op de foto. We vinden het heerlijk zitten en het ziet er ook nog eens gezellig uit, precies  de sfeer waar wij ons lekker bij voelen.
En dit was pakketje nummer 2 van wolhalla, waar ik een poosje geleden allerlei sokkenwol had besteld.
Omdat er niet zoveel wolwinkeltjes meer zijn , en dan hebben ze een klein assortiment sokkenwol, besloot ik bij wolhalla te bestellen, hoefde ik ook nog niet de deur uit  en met de verzendkosten kan je dan kika steunen.

Dat werkt zo , je kunt korting krijgen met de verzendkosten, maar je kan er ook voor kiezen om de korting aan kika te geven, wat ik heb gedaan. Net zoals ik vorig jaar heb gedaan met het kerstpakket op m'n werk.
Je kreeg een boekje waar je zelf je cadeau kon uitzoeken en bestellen, je kon ook een goed doel uitzoeken, ik heb toen voor een goed doel gekozen.
En Joyce keek dit allemaal af vanaf de bank, waar ze zich een heerlijk plekje heeft veroverd. Vanavond ga ik op de bank , bij Joyce maar weer eens m'n breiwerkje oppakken, voor een jarige job volgende week, Liefs Marion.

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die pakjes, het is nog geen 5 december hoor! Mooie sokkenwol en die blauwe zijn wel hele dikke bollen xxl zie ik staan ben benieuwd hoeveel er op zo'n bol zit. Lekker zitten breien naast de hond op de bank oer gezellig toch. Ik ga ook nog een paar steekjes doen. Vanmiddag heb ik achter de breimachine gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk: al die pakjes en dan dat uitpakken en zien en voelen hoe alles eruit ziet en aanvoelt. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi
    wat een heerlijke pakjes
    ik zie me zelf op zon stoel zitten met een vachtje in mijn rug en een tot draad vewerkt vachtje op de nld
    Ik zou zo zeggen geniet er van.
    Groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooi Marionneke!

    De tafel met de stoelen ziet er echt tof uit zo! En ik weet hoe lekker ze zitten. MMmm.

    Ik kom snel weer ff zitten! haha.

    xxx

    Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi leuke blog. Wat erg van jullie hond. Mijn Guusje is 13 en half jaar en o wat ben ik bang om haar kwijt te raken. Ik begrijp helemaal wat jullie doormaken. Het is zoveel meer dan zomaar een beest. Misschien kom je eens bij mij langs. lieve groetjes. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg, had een berichtje geschreven maar dat is verdwenen. probeer het opnieuw.
    Wat erg van jullie hond. Die van mij is 13 en half en ik ben zo bang om haar kwijt te raken.
    Ik begrijp als geen ander hoe erg het is. Het is zoveel meer dan een beest. Het is een deel van je leven, van jezelf. veel sterkte. misschien kom je eens bij mij kijken. lieve groeten Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Achhh die Joyce...wat een lieverd zoals ze ligt......wat zal ze haar maatje missen.......leuk die vachtjes over je stoelen....gaaf hoor.......fijne avond liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat dat leuk, die vachtjes. Ik vind dat jullie een leuk huisje hebben. Sta verbaasd over de oppervlakte. Past dat er echt allemaal in? Het ziet er zo gezellig uit!

    Lieve groetjes Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig die vachtjes, hoort gewoon bij een knus winterhuis. Knuffel voor Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. natuurlijk mag je meedoen met mijn give away even reageren en als het kan een link op je blog en je doet mee!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk warm idee, die vachtjes op je stoelen; Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er knus uit de schapevachtjes en wat een lieve Woef zeg........

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion