maandag 27 april 2015

Wollen truien.

 
Gisterenavond  vond ik deze wol  achter in de kast.  Daar ga ik eens lekker mee aan de slag, want ik heb geen dikke trui voor aankomende winter en breien kan ik altijd tussendoor. Dus.....
 
 
 
Met houten naalden nummer 10 ben je zo een stukje op weg.  Ik ga er gewoon een restjes trui van breien, lijkt me wel gezellig.
 
 
 
In een mandje staan de bolletjes wol gewoon te wachten tot dat ze aan de beurt zijn, alle tijd...
 
 
 
M'n meisje Nikki ( altijd bij me )  ligt naast me als ik aan het breien ben , ach ja krijgt ze toch een mooi wollen strikje he ?
 
 
 
En lopen we vandaag op de kinderrommelmarkt in ons dorp kom ik deze tegen, 2 euro per stuk, hand gebreid !!!
 
 
 
Daar kon ik niet omheen lopen en besloot dat ze  mee mochten naar huis.  Goed he ?
 
 
 
Courgette planten...
 
 
 
Pompoenen...
 
 
 
Zonnebloemen ...
 
Zo zit ik er dus warmpjes bij en ben ik lekker bezig met m'n moestuintje in de voortuin, er komen nog 3 bakken bij. 
 
 
                                            Geniet ervan, Liefs Marion
 

14 opmerkingen:

  1. Gezellig breien. Wat een prachtige truien voor een koopje. Goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whoo mooie planten al Marion!
    En nog een paar bakken dat belooft een mooie oogst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit zal een dikke,gezellige ,warme trui worden!en leuke aankoop deed je met die 2truien,wat ben ik jaloers dat jullie vandaag konden rommelmarkten en dit op een maandag!wat staan u courgetteplantjes al groot,hier de helpt minder...goeie grond in nederland!!groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige truien Marion! En 2 euro! Echt een koopje, te denken aan het werk wat iemand hiervan gehad heeft... Gelukkig zijn ze uiteindelijk bij jou goed terechtgekomen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om nu al te breien voor van de winter. Dat zou ik ook moeten doen.
    Wat een mooie truien nee die kun je niet laten liggen voor zo'n prijsje.
    (ik lees al heel lang bij je mee hoor maar gereageerd had ik eigenlijk nog nooit) Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie truien! Zijn het kindertruitjes? En echt geen geld, gewoon sneu voor de breister.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je blog een paar weken geleden weer herontdekt en ben gelijk maar volger geworden want dan mis ik niets meer. Het is zóooooo leuk om bij jou te lezen! Prachtig, echt prachtig die twee truien à € 2,=. Niet te geloven zeg. Je eigen breisel zal ook vast mooi worden en nog belangrijker, lekker warm.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die groen met paarse wol, prachtig zeg. Net als de truien. En wow, wat zijn je planten al een eind gegroeid. Ja, het was weer fijn meekijken hoor <3 Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marion.Wat een mooie truien. Je kunt er ook leuke dingen van maken.Je hebt ook al prachtig planten.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige truitjes heb je gevonden! En vandaag is het er koud genoeg voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Marion, ik moet de laatste tijd zo vaak aan jou positiviteit denken ik trek me op aan je berichtjes. En wat een mooie dingen heb je gevonden! Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marion, wat een leuke trui die je gaat breien! En die andere 2 zijn ook geweldig voor zo weinig geld, echt helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke plaatjes weer. Precies waar ik van hou!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh Marion, zalige kindertruitjes! Die vind je jammer genoeg niet hier bij ons ( België) Ik koop voor onze kindjes ook handgemaakte kledij op garageverkopen en inde kringwinkels. Alleen vind je het zelden jammer genoeg. Ik heb geluk dat mijn moeder wel eens wat breidt. En ik kijk er al naar uit om het eindresultaat van jouw trui te zien. Die kleuren .....Super mooi! Geniet ervan en nog een prettige dag! Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion