zondag 26 april 2015

Lief en Leed !!!

 
Gisteren  werd ik getatoeëerd door Rick van KLIK HIER WATERVAST VENRAY TATTOO  een jong TALENT !!!!!
 
 
 
Stil liggen , en de tattoo zien groeien....poeh poeh da's toch wat anders  dat stilzitten/liggen.
 
 
 
 
 
In volle concentratie.......
 
 
 
 
 
 
Kijk eens.....ik ben erg trots op Rick. Hij heeft dit ook zelf getekend !!!  Goed he ?
Robbie is de naam van m'n overleden ( kleine broertje ( 18 jaar geleden ).  Door een ongeluk met z'n motor, iemand reed hem aan die door een rood stoplicht reed.  Hij was 27 jaar.  Gelukkig droeg hij een Donorcodicil . Daarmee heeft hij andere kunnen helpen. Ik ben erg blij met deze tattoo !!!
 
 
 
 
En vanmorgen zijn hubbie en ik heerlijk naar een rommelmarktje geweest na ons ontbijt natuurlijk dat hij elke zondag voor ons maakt. Ik hou van zondagmorgens.....en van mijn hubbie  !!!!
 
 
 
 
Een heerlijke streekroman gekocht voor 0.25 euro cent.
 
 
 
Daarna heerlijk met de meisjes gewandeld, ook nog nat geworden van de regen.
 
 
 
Maar dat was niet erg, het rook heerlijk buiten. Hubbie was met Joyce apart meegelopen, op de hoek van de straat moet hij haar naar huis dragen....ik loop dan met de andere drie nog een hele ronde.....en hubbie keert dan om naar huis.  Joyce ....
 
 
 
Ach en wat regen kan de tuin wel gebruiken...
 
 
 
En het is ook zo lekker quiltweer dan he ?
 
 
 
Kopje koffie erbij, echt genieten....
 
 
 
 
O ja kijk m'n koffertje.....en wat zit daarin ?
 
 
 
Een nieuw project , de quilt Gossip in the garden met alle stofjes die erbij horen...
 
 
 
 
En toen kwam Ria deze week even aan met een kadootje voor me, zie je het kleine koffertje ?
 
 
 
Kijk eens wat lief !!!  Ik word maar verwend he ?
 
 
 
 
Ja hoor het regent nog steeds, zelfs daar kan een mens van genieten, je moet er gewoon iets van maken he ?
 
                                           
                                                                  Geniet ervan , Liefs Marion
                                                         
 

6 opmerkingen:

  1. Och jee, je broertje. Wat mooi, die tatoeage zeg ter nagedachtenis aan hem. Hij is prachtig... *pinkt traan weg*. Ja, ik begrijp dat je dubbel en dwars van de dingen geniet, ook voor hem <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die lieve Joyce ... is het nog een goed leven voor haar zo? Dat is altijd zo moeilijk met dieren hè, als je ziet dat het minder goed gaat ... sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "stoer"van jou die tattoo!en mooi die liefde tussen je ventje en jou,en je honden,mooie foto's!het is meegenieten van alle mooie!groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de tattoo mooi geworden en wat een triest verhaal over je broertje, maar dit is een mooie herinnering. Ik moest even lachen dat je naar de rommelmarkt gegaan bent. Je bent alles aan het wegdoen en van de andere kant haal je het weer binnen. Ik ben net zo. Veel naar de kringloopwinkel, en ook weer leuke dingen mee terug brengen. Het patroon van de GOSSIP heb ik ook liggen. Maar eerst de BOM van de Jules van Frederique (bij Wietske in Den Bosch) maken. Wat ziet je moestuintje er al goed uit. Echt genieten met wat je allemaal doet. Fijne Koningsdag voor jullie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tattoo. Vreselijk ongeluk.
    Mooie stofjes. Ja wat regen is ook af en toe nodig om te groeien, even dan, niet te lang. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een triest verhaal over je broertje! Wel mooi dat je op zo'n manier een min of meer tastbare herinnering voor jezelf hebt, die je altijd bij je draagt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion