donderdag 2 april 2015

Schone was en een bedje met quilt, wat een luxe !!!

 
 
 
Nu de erg grote kledingkast van de slaapkamer er niet meer is krijg ik ruimte voor m'n andere gezellige spulletjes....... zoals mijn poppenhuis. Ik kan er nu echt van genieten, in het poppenhuis heb ik al ons beddengoed liggen.  Dat is niet veel hoor 1 setje op bed en 1 setje in het poppenhuis, meer heb ik niet nodig. Het poppenhuis staat op een kastje waar een singer naaimachientje in woont.
 
 
 
Gisteren al het beddengoed uitgewassen en mijn vriend de wind hielp me lekker mee, niets zo lekker als frisse lakens die wapperen in de wind he ?  En dan gaat er ook een andere quilt op ons bedje, deze is het geworden, want ik kan kiezen...Op mijn plankje naast het bed staat m'n naaidoosje veilig van de meisjes, ja stel je voor willen ze dadelijk ook quilten..
 
 
Boven het bed hangt een schap met daarop allemaal quilts, kleine en grote. Die van de meisjes liggen apart, ja die hebben ook quilts hoor.
 
 
 
Op de vensterbank bewaar ik ook nog wat schatten, 2 uiltjes die m'n schoonzusje uit Engeland ooit voor me gemaakt heeft, daarnaast een zeester, gekregen van Mary uit Amerika , ze woont nu in Engeland, en dan zie je een teckel van stof. Die is voor Maud, een lief lief klein meisje die af en toe op visite komt en dan met het teckeltje speelt. En dan krijgen we een lampje van de kringloop en twee kipjes die ik bij Bep gekocht heb van Atelier Bep.
 
Wat een luxe he ?  Ruimte, schone was, en al mijn schatten om me heen, wat zal ik lekker slapen in ons mandje....
 
 
                                              Geniet ervan , Liefs Marion
 

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk knus en gezellig is dat kamertje zeg. slaap lekker.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk knus en gezellig is dat kamertje zeg. slaap lekker.....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maudje komt snel weer knuffelen met teckel... En met jullie natuurlijk!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig poppenhuis. Super je quilt. Lekker slapen in een schoon bedje, slaap wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, onder schone lakens kruipen. Zeker als het buiten heeft gehangen. Dat ga ik morgen ook maar eens doen. Wat een fijne blogjes de laatste tijd weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, onder schone lakens kruipen. Zeker als het buiten heeft gehangen. Dat ga ik morgen ook maar eens doen. Wat een fijne blogjes de laatste tijd weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie quilts heb je. Fijn dat je weer berichtjes plaats. Ik heb ze gemist.
    Groetjes,
    Etienne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is jullie slaapkamer mooi en gezellig geworden. Ik heb eindeloze bewondering voor de manier waarop jullie leven, samen met de meisjes. Hele fijne paasdagen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion