vrijdag 10 april 2015

Ik ga er voor !!!!

 
 
Zo, dit ben ik met mijn nieuwe tuinbroek, ( dungaree ) . Het zit heerlijk en past bij me. Ik had er al ééntje besteld via e-ba.y en nu nog twee.
 
 
 
En die twee waren gisteren aangekomen, bij onze buren afgeleverd want wij waren er niet. Toch fijn hoor als je in een leuk straatje woont.
 
 
 
 
Deze grote pot met geelwortel (  ,koenjit, kurkuma, turmeric, )  kwam ook via de post binnen, gemengd met peper schijnt dit echt heel erg gezond te zijn. En daar gaan we voor, lekker gezond leven,( met een tuinbroek aan haha ) Tip : zoek het maar eens op......
 
 
 
Via lieve  mensen kwam ik erachter waar je een capsule machientje kon kopen voor niet te duur, dank je wel lieve mensjes. Want dan kan je natuurlijk zelf capsules maken, kurkuma met peper dus.
 
 
 
En de capsules natuurlijk.  Lekker hoor alles via internet en netjes thuis bezorgd ( of bij onze lieve buurtjes ).
 
 
 
 
Heel veel plannen dus en zoals je ziet ook heel veel plantjes voor de moestuin in onze voortuin, zie je ook de houten steel ?  ( en het flesje wijn ? ook gezond )
 
 
 
 
Op deze foto zie je de steel beter, en een ...............wringer ?  O jee wat gaat ze daarmee doen ?  Echt  ? Met de hand wassen ?  
 
 
 
 
De was-stamper, leuk he ? En het werkt echt hoor.  Je kan het ook zien als mijn nieuwe fitness apparaten. Ik had vorige week alle hondendekens zo gewassen..
 
 
 
 
Zeg nu zelf, dit kijkt toch gezellig ?  Ben er zo blij mee en ga er deze week mee aan de slag, jullie horen van me....ik ga er voor  !!!
 
 
 
 
Hier heb ik vanavond even vertoefd met mijn boek en een glaasje wijn, mijn hubbie aan m'n zijde. Hoe gezond is dat ?  Morgen weer hard werken aan de tuin en fijn samen.
 
 
                                                                  Geniet ervan , Liefs Marion
                                          

5 opmerkingen:

  1. Een tuinbroek staat je inderdaad alsof het voor je gemaakt is :)
    Heerlijk bezig weer. Had ik al gezegd dat ik het zo leuk vind dat je weer blogt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. past echt bij je, deze broeken. Soms zou ik zo wel even bij je om het hoekje willen kijken.
    Love, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je inderdaad goed die tuinbroek. Kan je peper en kurkuma niet in het eten verwerken?, of is het dan te weinig? Lekker ouderwets wassen zoals moeder deed. Heel herkenbaar maar wel energie zuinig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu Hubbie nog in een tuinbroek met bijl in zijn handen en het plaatje is compleet. ;-)) (of samen aan zo'n tweepersoons zaag )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze tuinbroek perfect bij jou en jullie leefwijze passen. Leuk waar je allemaal weer mee bezig bent. je bent een bezige BIJ. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion