zondag 5 april 2015

Genieten van luxe !!!

 
Wat een luxe he ? Als je heerlijk wat langer dan normaal in je mandje ligt en daarna heerlijk uitgerust op mag staan. 4 knappe meisjes je heel erg vriendelijk goedemorgen wensen en ons houtfornuis nog aan is ( dat scheelt weer aanmaken ) het zonnetje buiten schijnt en de vogels hun liedje zingen. M'n kipjes hebben honger en kakelen dat ik moet opschieten met hun ontbijt, tuurlijk komt eraan hoor.
 
 
 
Ik zit dit nu niet bepaald op mijn paasbest te typen, haha, de oudste voddenbroek heb ik aan en een oud t-shirt  ( wel mijn favoriete kleding )  om na het ontbijt eerst de was op te hangen , buiten, weer zo'n luxe.....Heerlijke en eerlijke ganzeneieren gekookt en croissants zelfgebakken ( merk is van Tante Fanny , het is Vegan )  en verse koffie.
 
 
M'n  Emma Bridgewater servies op tafel en dit is één van m'n favoriete koppen, gezellig he ?
 
 
 
 
Je leest wel waarom.....
 
 
Luxe, gekocht i.p.v. zelf gemaakt en dan is deze de allerlekkerste ( vinden wij ).
 
 
 
Zo nu en dan gooi ik m'n schoenen in de was, lekker makkelijk en gewoon echt nodig. En nu meen ik toch echt door dat de schoenen in de was zitten dat de was schoner is. Zou dat kunnen denk je ?  Want dan gooi ik bij elke was gewoon een schoen in de trommel erbij...haha  gek mens  ( ikke dan )
 
 
 
 
Nog even een bakkie doen buiten in het zonnetje met dit boekje en dan gaan we weer aan de slag met de moestuin bakken, heerlijk zo'n luxe he ?  Samen , zon, genieten, en gezond en tevreden zijn.
 
                                                            Geniet ervan, jouw luxe , Liefs Marion

6 opmerkingen:

  1. Lieve Marion, Dankjewel voor dit heerlijke blogje! Er straalt zóveel tevredenheid vanaf! Zo voel ik het ook vaak, maar kan het minder goed onder woorden brengen. Dat genieten van al die ogenschijnlijk kleine dingen, genieten van wat er al is. Ik zat vanmorgen ook zo te genieten van mijn kopje koffie, buiten op een stoel naast de kippenren. Genieten van dat gezellige gescharrel, en van de nieuwsgierige poezenbeesten. Genieten van de Paasbetekenis die het voor mij heeft. Ik wens jou en je liefste hele fijne genietdagen!
    xAafke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw mok is heel leuk. Gelijk bij Emma gekeken maar deze hebben ze niet meer. Ik heb 1 mok met de tekst hapiness is a mug tea, a new magazine and a bar of chocolate (zoiets) staat nu in de vaatwasser. Drinken zo lekker die mokken

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wil een mens nog meer, genieten. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk de eenvoud van jullie leven straalt er van af ,daar kunnen veel mensen nog wat van leren.

    Gr Tanja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat van die schoen zou zo maar eens kunnen kloppen...door die schoen wordt je was beter gekneed, denk ik. Ongeveer hetzelfde idee als tennisballen bij je dekbed in de droger (niet dat ik die heb...)Dus vieze was...hup een plastic schoen erbij, goeie tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion