zondag 19 april 2015

Op de rommelmarkt gestaan en Quilten, zooo gezellig !!!

 
 
Nou , hier staat ze dan hoor, op de rommelmarkt te Venray.  Vandaag een week geleden om 6 uur opgestaan , ontbijt en alle dieren verzorgd en huppakee in een overvolle auto reden we weg. Daar aangekomen stond onze kraam al klaar, een superleuk plekje op een hoek. Geweldig !!!
deze foto is gemaakt door een dorpsgenoot, bedankt Johnny.   Hubbie  is om 11 uur naar huis gegaan en heeft me om 16.00 uur weer opgehaald.
 
 
 
Maanden lekker opgeruimd in ons kleine huisje. En dan is dit het resultaat , geen zorgen, de mooie tafelkleden gingen weer mee terug. 
 
 
 
Ik heb een manden-tik, en echt waar zelfs ik had er teveel . Er hing een gezellig sfeertje, er ze draaiden daar in de hallen heerlijke muziek. Nou en dan word je zelf ook heel vrolijk...
 
 
 
 
Dit bracht ook een glimlach bij de mensen...
 
 
 
Ja, daar kan je ook geen geld voor vragen, toch ?  Het was een geslaagde dag en onze auto ging leeg terug naar huis met een leuke opbrengst waar ik weer moestuinbakken van kan kopen. Ik zou zeggen Heel Holland ruimt op en gaat Rommelmarkten, haha, erg gezellig, een opgeruimd huis en je houd er nog een leuk centje aan over !!!
 
 
 
 
Deze mooie quilt is van Ria, waar ik naar toe ga om te quilten. Mooi he ?
 
 
 
En deze dan ? 
 
 
 
 
Dat stimuleert natuurlijk wel als je tussen zulke mooie quilts bezig bent met een paar andere gezellige meiden, Ria heeft altijd alles al voorbereid en de koffie en thee met iets lekkers staan klaar.  En dit naaldenboekje hebben we pas gemaakt, mooi en praktisch.  Ik ben nog bezig om de Molly quilt door te pitten maar dat kan ik zo niet meenemen op de Bee, dus maak ik wat mandjes voor mijn fantasiequilt. Ach zo blijf je lekker bezig he ? Vandaag weer moestuinbakken opzetten en vullen.
Het weer is goed en we doen lekker rustig aan.
 
 
                                                Geniet ervan , Liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion