zondag 29 november 2015

Koop en Geef Zondag...

 
Mijn winkeltje is weer open , en overal is het Koop Zondag....
En voor iemand die het nodig heeft hangt er een warme jas klaar...voor de koude dagen.
 
 
 
Dan word een Koop Zondag zomaar een Geef Zondag...
 
 
 
Kerstboompje met verlichting....
 
 
 
 
Klein gebaar.........
 
 
 
 
xxxxx
 
 

 
Zo waren wij in Nijmegen gisteren bij http://www.iederznvak.nl/ waar wij onze stoere houtkachels hebben staan en Quilts en hubbie z'n kunstitems .( vandaag  extra koopzondag !!! )   en voor onze site  http://andersoncottageshop.blogspot.nl/  voor onze artikelen. om weer voor een maandje te verlengen, dus we zijn in de winkel  met al onze spulletjes en kacheltjes ook nog de hele maand december !!!!!
 
Lopen we de tweedehandse winkel in Het Goed en komen daar een heerlijke grote hocker/poef tegen die ik al een tijdje zocht, voor een tientje...daar zeg ik geen nee tegen, hoes van de markt.plaats erover en klaar is Mariontje...
 
 
 
Leuk he ? en je kan er nog spulletjes in kwijt ook nog, net iets voor ons in ons kleine huisje...
 
 
 
De meisjes doen het best, kijk maar...
 
 
 
 
Zo heerlijk rustig.....( Wim Sonneveld )
 
 
 
 
Koffietje erbij....
 
 
 
 
Wasje drogen...
 
 
 
 
O ja, deze had Hubbie gespot voor ieder ééntje, Nikki en Daisy, voor aan hun halsband, echt sjiek he ? voor die windekinderen...
 
 
 
 
Ja, gezellig ......
 
 
Geniet ervan , Liefs Marion
 

7 opmerkingen:

  1. heerlijke blog maar weer en wat een leuk kerstbeeld met lichtjes
    Jammer dat ik niet in de buurt woon
    fijne zondag
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om de meisjes zo tevreden te zien! En dat jullie tevreden lieverds zijn dat is voor mij geen verrassing meer, ik geniet zo van je berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi gebaar om zo jouw spullen weg te geven aan diegene die het nodig heeft of kan gebruiken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig allemaal weer Marion ..fijne avond liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig allemaal en wat lief dat je die mooie dingen weggeeft. Die poef heb ik ook! Je kunt er ook dingen in bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als er iemand een lintje verdiend zijn jullie dat wel.
    Die poef is zo mooi!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om jouw verhalen te lezen. Wat lief van je om ook te geven. Jullie zijn een leuk stel bij elkaar. Hoop nog lang van je blog te mogen genieten.

    VERONICA

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion