maandag 9 november 2015

Een beetje dom,dapper ,1 nachtje weg en Bregje !!!

Zaterdagmorgen , we hebben de meisjes al weggebracht naar het hondenhotel als ik nog eerst mijn haren doe voordat ik ga douchen. Ik pak de tondeuse en scheer mijn hoofd, MET OPZETKAM.  Na het douchen kijk ik in de spiegel en zie een grote pluk aan de zijkant van mijn hoofd zitten, nou die gaat er dus nog af, ik zet eerst mijn bril op en pak de tondeuse ( die ik had schoongemaakt en de OPZETKAM eraf had gehaald )  en scheer zo een baan met de tondeuse over de zijkant van mijn hoofd , ik kijk in de spiegel en WAAAATTT   ??? Een baan helemaal kaal op mijn hoofd , wat had ik dus vergeten op de tondeuse te zetten ? Juist de OPZETKAM, dat was dus een beetje dom. Hubbie hoort mij gillen en komt naar me toe, één traantje heb ik gelaten en toen stonden we beiden hard te lachen en heb ik erg dapper maar mijn hele hoofd geschoren.......ja, het is niet anders....en die haren groeien wel weer aan. We hebben toch een heel gezellig weekend gehad.


Kijk eens wat gezellig zo met al die lampjes.....




En we vonden een gezellig bruin cafeetje waar we het met ons tweetjes erg gezellig hadden.




Nou vooruit dan ,  1 foto met mijn kale koppie,  we hadden er niet minder schik om .
We hadden een heerlijk weekend, lekker ontspannen wetende dat de meisjes ook goed verzorgd werden.  Lekker hoor eventjes eruit.




Bregje is niet goed, ze gaat snel achteruit zakt af en toe door haar pootjes.Ze heeft last van haar artrose.......Goed warm houden en pijnstillers........Ach, arm meisje....ze kan al niet meer op het grote hondenbed dus leg ik van alles op de grond voor haar....we doen ons best......


Geniet ervan , Liefs Marion
 

16 opmerkingen:

  1. Lieve Pete en Marion, een ziek hondenkind is een grote zorg. Ik stuur jullie liefde en knuffels en alles wat jullie kunnen gebruiken, voor de hondenkinders en voor juliie zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin van de Weijer9 november 2015 om 15:25

    Ik vind je met je kale koppie nog steeds prachtig!! Love You!! En dikke kus voor bregje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kunnen jullie beiden lachen om het tondeuze/ongelukje. Wat jammer dat het nu zoveel minder met Bregje gaat, de schat, maar een troost, zo krijgt zoveel liefde, verzorging en aandacht van jullie. Meer kun je niet doen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach arme Bregje...kippenvel als ik het lees....moeilijk weer.....en je haar!!!....jeetje....wel erg erg kort hoor zo....hihihihihi....maar voor je het weet zit het er weer toch ?...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps!! dat was bbalen zeg, die tondeuse..
    Arme Bregje. Many hugs for you all!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch staat dat korte kopie je best leuk! Verwen je lieve Bregje maar flink, ze heeft het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig groeit het weer snel, sneller dan je denkt. Het staat je goed. Ik moest er wel even om lachen stiekem. Och arme Brechtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Koud!!!!!!!!! ? Ach groeit wel weer. Sterkte met en voor Bregje.
    Fijne dag groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, ha, wat moest ik lachen om dat tondeuseverhaal. Gelukkig zie je er zelf ook de lol van in :-). Minder leuk dat Bregje zo achteruit gaat. He, echt zo naar, een ziek dier :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan het hebben hoor, ik leef mee met Bregje, geef haar maar een extra knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aiai..daar gingen je haren,maar nog een geluk het is herfst en er zijn zoveel mooie mutsen te verkrijgen of maken,hihi!en met een sjaaltje staat je ook tof!
    een lieve knuffel voor bregje!groeten uit belgie debora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei zuur hoor van je haar, maar des te knap dat je het zo kan relativeren. Sterkte met het hondenkindje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Marion,

    Ik lees net je blog en o.a.over je lieve hond Bregje dat deze artrose heeft. Ik heb een oudere kat met artrose en door iemand van een kattensite heb ik een middel er bij. Mijn kat Milo dus is 15 jaar en heeft artrose, krijgt iedere dag een pijnstilling van 5 ml Metacam. Tevens geef ik hem speciale voeding wat artrose betreft. Mij werd aanbevolen door die dame van de kattensite om Groenlipmossel als aanvulling te gebruiken.Haar hond heeft artrose en door dit middel loopt de hond weer heel goed. Ik heb dit middel besteld bij www.dierapotheker.nl het middel heet 4Cyte het is niet goedkoop 100 gram 60,00 euro, het zijn korreltjes. Ik moet zeggen sinds ik dit Milo erbij geef dat hij veel soepeler in zijn gewrichten is. Katten zijn kieskeurig door de voeding het middel te geven lukte niet, ik geef het hem nu oraal. Honden zijn minder kieskeurig je kunt het evt.met wat leverpastei geven wat die dame ook doet met haar hond.Dus Marjolein misschien een goede tip voor Bregje?? Gr.Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik noemde jou Marjolein, sorry moet Marion zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion