woensdag 2 december 2015

Op de fiets naar de Quiltwinkel...



Met Marijke samen op de fiets vanmorgen , onderweg naar een hele leuke  quiltwinkel......met een grote bos selderij en platte peterselie voor de eigenaresse.....




Na 3 kwartier trappen en heel veel gezellige ondewegklets komen we bij de quiltwinkel....
Je raad het al he ?    De gezellige quiltwinkel van Dorry  ( KLIK HIER VOOR HAAR WEB-SITE  )  in Overloon. 




We vallen met ons kontje in de boter want er is ook een keigezellige BEE aanwezig....
Kijk eens wat mooi he ?




Zo fietste ik met Marijke die nog helemaal gaat beginnen met quilten, als je zo niet word aangestoken met het virus ?




En deze quilt dan ? Ook heel erg mooi ...en die kleuren...prachtig




Een stralende Marijke, ja ze heeft er zin in...




Dorry was zelf aan haar laatste rand bezig...mooi he ?




Hoe simpel en gezellig kan het zijn ? Zet een paar vrouwen bij elkaar, geef ze een naald en een paar lapjes en moet je eens kijken wat er van komt...



Ik was voor het eerst in de nieuwe Quiltwinkel van Dorry, en ik bof toch maar..zo heerlijk dichtbij...




Allerlei gezellige kleurtjes,stofjes en noem maar op.....we waren onder de indruk. En na de koffie gingen we weer op huis aan fietsen, heerlijk nu hadden we de wind in de rug....




Met het veerpontje over de maas en daar zien we ons dorpje alweer.......
En volgende week ga ik weer op de fiets naar ( QUILT IT & DOTTY )  want dan komt goof een workshop ramen lappen geven en een trunkshow.....MIS HET NIET.....je kan je nog opgeven...

En nu nog heerlijk nagenietend in ons huisje lekker bij de meisjes en de houtkachel aan ...
Ik ben een tevreden mensje...


                                                             Geniet ervan , Liefs Marion


 

14 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie een leuke dag gehad en wat een mooie reportage...en het vervolg hiervan lijkt mij ook kei gezellig
    !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofferd,zo dichtbij deze heerlijke winkel. En wat goed van jullie om twee keer drie kwartier te fietsen. Dorry was zeker blij met jouw verse producten voor in de AGA. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat ik heeeeel ver weg woon!! Hier heb je ook wel van die winkels maar zo saaie,groot. En als ik hier kijk zo gezellig! Kan me voorstellen da je vriendin helemaal er vor gaat.
    I wish I had the spirit for it. I really like to do this, but not by myself.
    Love, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier in mijn dorp(je) is ook een quiltwinkel, maar ik quilt (nog) niet, ik brei:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je er zo op de fiets naar toe kunt. Wat een prachtige kunstwerken. Zit helemaal mee te genieten. Zou er bijna ook aan beginnen, maar dan simpel hè. Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een superleuke dag! En wat een mooie quilts zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou quilts maken voor verdanda iets voor jullie zijn? Voor mensen met een beperking.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai,ik vind 45minuten fietsen al een verre afstand,hoor!!!maar ik ben geen fietser,doe dit niet graag, maar al babbelend gaat de rit wel sneller,hee
    mooie winkel en ik wens jullie samen veel quiltgenot!!!groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is net wat voor mijn moeder ik ga haar een linkje mailen. Moeten we maar eens naar toe, op vakantie dan. Wat een prachtig winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marion, wat grappig om te lezen dat jullie met de fiets naar Dorry zijn gegaan. Vóór de verhuizing van Dorry naar Overloon deed ik dat namelijk ook om aan de Bee van het Mysterie van het Grote Huis deel te nemen. Het ontwerp waarvan jij nu foto's laat zien. Flink door fietsend lukte dat dan in 1 uur. Heerlijk hè om dan op zo'n gezellige plek terecht te komen als Quilt It & Dotty! Jammer genoeg vanuit hier nu 1 1/2 uur met de auto maar voor jou een stuk dichterbij! Jij gaat vast dat stokje van mij overnemen, ha ha! Vriendelijke groet, Nieteke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg. Quilt je met de hand of machinaal Marion?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion