maandag 31 oktober 2011

England meets Holland !!


M'n hubbie en ik,, we zijn in Venlo samen met Billy and Mary.


Ja Ja Mary had het lef, enne........niet slecht ........voor een eerste keer........



Lekker he?  maar niet heus, nou ja, toch maar even gedaan he?   brave hart.....


Na de lunch weer op een terrasje, heerlijk weer en weer gek doen , afcorse......


En wat is er fijner dan bijkletsen  bij een vuurtje s'avonds.........
T' was heerlijk bij  onze buitenkachel.....


heerlijk...............


gezellig he? ....


Vrijdag gingen we naar de schaapskooi hier in Nieuw-Bergen.


haiii Mary...


Van de schaapskooi naar natuurgebied De Hamert, heerlijk gewandeld geluncht,en leuke kiekjes gemaakt.



Joyce natuurlijk mee, wat een knappie he?



t was geweldig mooi weer, en wat een mooie natuur.....


Gezellig eten .


Wat had ik gekookt ?

rode biet salade - champignons met lenteui -sla met een vijgenbalsamicocreme dressing en warme geroosterde pijnboompitten eroverheen -geroosterde tomaatjes met olijfolie en verse basilicum -gekookt eitje - een schijfje mango met daarop een schijfje brie en een beetje stroop - een vers broodje uit de oven -avocado gevuld met garnaaltjes.
  Bon appetit..


Zaterdag waren we eerst naar Gennep gereden en daarna weer heerlijk gewandeld op het einde van onze straat, natuurgebied De Maasduinen. 


Mijn lieve meisje natuurlijk weer mee.


Kiekjes in de avondzon....


Leuk he ?


En ik kan het niet laten, de rode paddestoel met witte stippen is toch wel mijn favorite....


ze blijven me boeien....


geen kabouter spillebeen gezien....



hubbie en ik




echte herfstplaatjes , toch ?


Serieus en dat allemaal op de hoek van ons straatje .....


m'n meisje en ik......



Laatste avondje samenzijn voor Billy and Mary weer teruggaan naar England.
Nog heerlijk uit eten s'avonds.

smile....


Nog effe gek doen...
T was geweldig, en wat hebben we genoten van elkaar.


Geniet ervan , Liefs Marion


26 opmerkingen:

  1. Jullie hebben het heel gezellig gehad, dat kun je zo zien! Mooie omgeving ook, heel leuk om te zien.
    Jammer dat Mary geen haring lustte, is toch heerlijk?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo'n verslag. Zo te zien hebben jullie genoten en ik heb weer genoten van je foto's.
    Liefs, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zag er heerlijk uit! wat wonen
    jullie in een mooie buurt!
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig verslag, je kan echt zien dat jullie genoten hebben. En je woont in een mooie straat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah leuk geweest zo te zien. Heerlijk. Zal wel weer wennen zijn (of juist wel lekker stil) zonder bezoek over de vloer.

    Mijn poolse schoonzusje vindt haring heerlijk, als een van de weinige buitenlanders, volgens mij.

    Jullie laten het iedereen eten he die op visite komt. Geweldig, al die haringfoto's!

    Mijn boek staat trouwens voor een groot deel op mijn gecraste laptop, die ik voor E 150 kan laten maken. Ik twijfel nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal heel gezellig uit! Mooie foto's van een hele mooie natuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, fijn dat jullie zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie fotoserie. Hoe gaat het met je "nieuwe eten"? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow helemaal gezellig zeg. wat een mooie foto's weer en dat jullie t leuk gehad hebben dat zie je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's zo te zien hebben jullie een super weekend gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om zo mee te kijken. Het ziet er uit alsof jullie het heel fijn gehad hebben samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie natuurfoto's! En fijn dat je het zo gezellig hebt gehad.
    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We had a marvelous time with two of our favorite people - Amy Teahouse and Deiter Seibenwurst! The shops were fun, your homecooking delish, and the scenery wonderful...the herring, well...you only live once, right?! Give Joyce a big snuggle from us. Love you two!
    Mary and Billy Boy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het straalt gezelligheid uit!
    Knuf
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto's! De gezelligheid spat er vanaf!
    En wat een mooie natuur bij jullie in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's, de gezelligheid spat er vanaf!
    En wat een mooie omgeving waar jullie wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk beeldverslag! En die trekkende ganzen! Wauw!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto's zeg waar jullie die wandeling hebben gemaakt, zo te zien een prachtig gebied die kleur van het riet met die mooie blauwe lucht schitterend. En wat hebben jullie het leuk gehad zo te zien.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke dagen hebben jullie gehad! Echt leuk te lezen - en die foto's... prachtig!! Wat wonen we toch in een mooi land, zoveel mooie plekken en vaak zo dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haring happen, daar heb je, wat de Engelsen noemen, een "aquired taste" voor nodig, van jongs af aan geleerd te waarderen, zou ik het willen vertalen. Zo blief ik wel zoute, zure, nieuwe en groene haring, maar geen sushi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt,wat heerlijk om te lezen. And the pic's are awesome!Zulke vrienden zijn goud waard,toch?
    Je woont wel op een supermooiplekje zeg!
    Groet van over the ocean!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je geluk gehad met het weer!!! Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een kort bezoek, maar volgens mij met herinneringen voor eeuwig. Wat spat de gezelligheid van de foto's af! Heerlijk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jeetje Marion, wat zie jij er goed uit zeg!!!...en de levensvreugde die je in je ogen hebt wauwwwww echt super om te zien hoor.had weer even tijd om op je blogje te lezen en tevens even mee genoten.
    liefs,rian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. How time flies.... Geweldig leuke plaatjes, de gezelligheid straalt er van af! Heerlijk. En Joyce blijft een favoriet van me! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion