vrijdag 7 oktober 2011

Voor de liefhebber van............. !!!!

Dit is de reden van mijn opruiming in onze kleine cottage.
De nieuwe diepvries staat in het schuurtje en we zijn er ontzettend blij mee.

We hebben gekozen voor een zuinige diepvries, met 5 grote lades erin, je kan zelfs door de bodems van de laden kijken , heel erg gemakkelijk. Dus i.p.v. alle verse groenten inwecken , ga ik nu voor invriezen , dus.................

doe ik deze weckpan weg, compleet met een rooster erin en thermosstaat.
Je kan de weckpan gebruiken op gas, electra en natuurlijk een houtfornuis/kachel.


8 weckpotten van 1 liter


8 weckflessen van 1 liter


De sappan



Ons brood bak ik in onze houtfornuisoven dus deze broodbakmachine mag ook weg.


Dus de liefhebber van 1 of meerdere spulletjes mag zich melden ,
ik stuur het niet op , want dat word echt te duur aan verzendkosten.



Het kasje gaat ook weg.

Wat een grote opruiming he?
Echt we wonen te klein om aan dingen vast te houden die je niet al te vaak gebruikt .

Laat me weten wat jouw blij maakt en wat je wenst.
 De spulletjes zijn in goede staat en schoon.

Wat ik er voor wil hebben ?  verras me maar ! Met bijvoorbeeld, een bos lelie's, Weleda kastanje schampoo, rozen zeep van Weleda.

Geniet ervan , Liefs Marion

27 opmerkingen:

  1. Wij hebben een diepvrieskist, daar kan ook veel in. Nadeel is wel dat ik soms op poolexpeditie moet om iets terug te vinden. In die zin lijkt me zo'n kast veel handiger en overzichtelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marion,

    heb wel belangstelling voor de weckpotten en flessen. Maar waar woon je precies? Ergens hier in het zuiden toch, als ik me niet vergis?

    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb intresse in het kasje en de weckflessen? Op mijn weblog staat een email adres. kan je me mailen om misschien iets af te spreken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marion,

    waar woon je?
    Ik heb interesse in de weckketel!
    Als je te ver woont wil ik graag de verzendkosten betalen hoor...
    Groet Dorieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sappan heeft mijn interesse, ik ben al even op zoek, maar op MP ben ik steeds te laat!
    Als ik 'm mag overnemen, hoor ik het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vriezer.
    En jullie zijn lekker aan het opruimen.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marion,

    Ik heb interesse in je sappan.

    Groetjes,

    eco-mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De weckflessen en weckpotten vind ik erg leuk, maar volgens mij wonen we niet echt bij elkaar in de buurt... Je raakt alles vast snel kwijt!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb wel belangstelling voor de sappan jammer dat je niet wil versturen want de verzendkosten wil ik je gewoon betalen hoor
    ik lees het wel als je het otch wil versturen
    groetje tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh zonde joh om helemaal nooit meer wat te wecken!!!
    Een vriezer is ideaal, maar wecken is ook zo romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat zou ik graag dat kasje van je overnemen. Maar Marion was me al voor zie ik. Jammer had graag de verzendkosten zelf betaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je zo'n eind weg woont, anders had ik wel interesse in de weckpotten en flessen. Maar ik zie je anderen er waarschijnlijk wel blij mee hebt kunnen maken!

    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms is klein wonen wel goed. Het verplicht tot opruimen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De sappan wat leuk!!

    Maar ik geloof dat we erg ver bij elkaar vandaan wonen, helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi marion,
    Gisteren heb ik een mailtje gestuurd naar het e-mail adres dat in je profiel staat. Daar ik nog geen reactie erop heb weet ik niet of ik misschien iets verkeerds heb ingetypt. Bij deze een nieuwe poging.
    Manlief en ik hebben interessen in de sappan en flessen om van onze druiven sap te maken. Wij wonen in Zuid Limburg en het is voor ons geen probleem om een klein stukje naar het noorden te rijden.
    Ik merk het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marion,

    ik vind de sappan wel erg leuk en heb daar belangstelling voor. Waar woon je precies? Als het niet te ver weg is, zou ik de sappan graag willen halen...

    vrgr,

    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    ik vind de sappan wel erg leuk. Alleen weet ik niet precies waar je woont? Als het niet te ver weg is, zou ik de sappan graag willen ophalen.

    vrgr,

    susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach wat jammer; ik heb juist van de week een geweldig groot kado gekregen: een sappan! En ik had me al bedacht dat ik jou eens om adviezen en tips moest gaan vragen.
    Waarom doe je hem weg als ik vragen mag? Ik vries namelijk ook alle groentes in maar dit leek me zo'n handige aanvulling.
    Fijn dat je mensen blij kan maken met je spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oef, keek blij naar het kasje, maar ja, we hebben al een grote familiekas.

    Het is een mooi cadeau dat je weggeeft.

    Ik heb ook de aanschaf van een vriezer overwogen in de schuur, maar dat verbruikt me toch teveel stroom en staat teveel in de weg.
    Dus toch maar weckten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Marion, ik heb mijn weckketel ook weggedaan omdat ik hem niet meer gebruikte, maar de spapan heb ik gehouden. Heerlijk om sapjes te maken. Gewoon glazen flessen met schroefdeksel. goed schoonmaken, vullen met sap (evt wat suiker) dop er op draaien en op zijn kop zetten voor vijf minuten. Lekker sap voor in de yoghurt of als siroop.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marion,

    Ik weet niet waar je woont maar ik heb wel interesse in de broodbakmachine anders wil ik ook wel de verzendkosten betalen. mijn mailadres is marielle_de_kleine@hotmail.com

    Groet Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een sappan, lekker zomers fruit verwerken. Ala hij nog niet weg is, heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marion,

    Ik heb wel belangstelling voor de broodbakmachine. Maar geen idee waar je woont. Kun je dit laten weten?

    Groet, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marion,

    Wat een leuke verrassing ! Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede bakmachine om te proberen of het broodbaken wat voor me is. Als ik hem van je over mag nemen GRAAG !! Heb je al iemand voor de sapmachine ?? Ik woon met man en kind in Eindhoven dus ophalen lijkt me geen probleem. Lieve groet, Charlotte (charlottenas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maar vriezen vragt toch meer stroom?Het verbaasd me dat je de weckspullen wegdoet.
    Ik woon niet in Holland dus helaas.
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heb belangstelling voor de sappan wil wel geld aan je overmaken onder andere voor de verzendkosten
    hoor/lees het wel
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Marion, ik woon veels te ver weg
    van jou dus laat ik de koopjes
    voor anderen :)
    Kan je het niet combineren? en wecken
    en invriezen?
    Ps. ik kom je ook even melden dat ik
    terug aan het bloggen ben ...ik kon
    het niet missen :)
    (mijn vorige blogje werd aangevallen
    door een hacker :( dus moest ik
    noodgedwongen stoppen)
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion