dinsdag 25 oktober 2011

Welcome Billy and Mary !!!



Morgenavond gaan we ze halen, onze gasten tot maandag, Billy and Mary uit England !!!
Ze komen aan in Weeze, hier 20 minuutjes hier vandaan, heb er echt zin in.
Hubbie komt me morgen ophalen van mijn werk en saampjes gaan we dan naar het vliegveld, met een laken met de tekst Welcome Billy and Mary en een nederlands en engels vlaggetje.


We gaan er typisch Hollandse dagen van maken. Mary komt oorspronkelijk uit Amerika en komt voor het eerst in Holland. Leuk he? 




Alles is klaar in onze kleine cottage, de lakens zijn fris en alles is lekker schoon.
Zo'n bedstee zou ik nog wel willen hebben in ons klein huisje.


Tuurlijk gaan we ze leren om op klompjes te lopen, en haring eten, en kaas proeven en...........


We gaan er een heerlijke paar dagen van maken, heerlijk genieten, na 2   1/2 jaar nadat we Billy hebben gezien , kijken we er naar uit.

Geniet ervan , Liefs Marion.

P.S. nieuw spulletjes op m'n   klikkerdeklik

19 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk, volgens mij ontdek je zo welke pareltjes we in eigen land hebben. Gewoon onder onze neus. En de bedstee, mmmmhh, daar zie ik mezelf ook wel een boekje in lezen. Geniet ervan de komende dagen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer....maar waarom komen die mensen iedere keer logeren bij jullie?? vanwege dat jullie een B & B hebben ??

    Liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier! En haring, jammie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier, hoop dat jullie fijne dagen gaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's de meest perfecte manier om ons eigen land te leren kennen: als tourist ;) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat worden weer superleuke dagen en je gasten zullen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Marion, ik kom hier via via terecht. Interessant om te lezen en te zien hoe je leeft. Ik had net een bericht op mijn blog over een jonge zelfvoorzienende boer in Denemarken.
    Dit zie ik hier bij jou nu een beetje terug.
    Fijne dag groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marion, dat worden vast en zeker
    weer gezellige dagen!
    Geniet er van maar dat zeker geen
    probleem zijn jou kennende :)
    Ik ben ook terug met een blogje
    begonnen (na bezoek op mijn vorige
    van een hacker) moest bijna niks
    aan mijn naam veranderen dus dat
    viel reuzemee...
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook van mij een heerlijke tijd in Nederland toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je graag een paar hele mooie en fijne dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast hele fijne dagen toegewenst, ik denk dat ze geen betere gastvrouw/-heer kunnen wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je zult niet voor een professioneel B&B onderdoen. Fijne dagen,Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel plezier!

    Die foto van die bedstee heb ik een tijdje terug ook geplaatst, ik vond hem zoooo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat dat gaat vast heel gezellig en oer Hollands worden. veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik verwacht dat je je gasten weer heerlijk in de watten gaat leggen! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier gewenst! En handig zo'n vliegveld vlakbij in je buurt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion