donderdag 6 oktober 2011

Afvallen zonder lijnen vervolg 1

Even een update van mijn avontuur om een andere eetgewoonte aan te leren.
Dit kan makkelijker door middel van en met behulp van http://www.eracare.nl/afvallen
Afgelopen woensdag 5-10 heb ik weer nieuwe pinnetjes laten zetten in mijn oren, ( en nee, dat doet echt geen pijn ) .

Ik werd weer hartelijk ontvangen door de echtgenote van Arno Vloet, mijn afspraak stond een maand later als dat mijn eerste pinnetjes werden gezet.
Ik woog toen 87.5 kilo.
Nu mocht ik  eerst op de weegschaal staan, 80.5 kilo ...........
Toen werd er weer een nieuwe afspraak gemaakt, de volgende staat voor 2-11,
 en dan ga ik door naar een andere ruimte waar Arno al vriendelijk op mij wachtte.
Hoe gaat het met je ?, vraagt Arno.
Nou, ik antwoord met vol enthousiasme, ' Het gaat Keigoed met me,ik heb zoveel energie , en ben niet zo moe .
Arno knikt en zegt ' Lekker makkelijk zo he?
Ja het gaat erg gemakkelijk ,  net als mijn ervaring  ;stoppen met roken !!

Ik eet supergezond, zoals vette vis, makreel, nieuwe haring, zoveel mogelijk rauwe groenten, fruit, ei, zaden, noten, bonen, natuurrijst, alles natuurlijk Biologisch !!

Ik drink  2 liter water per dag en veel groene thee.

Ik voel me supergoed, heb een opgeruimd humeur en .......nihil gewrichtspijn.

De pinnetjes in mijn oren van http://www.eracare.nl/afvallen  helpen me hierbij.
Ik heb geen honger gevoel
Geen zin in zoetigheid
Gewoonteverandering, dus van je eetverslaving komen.

Je word goed en deskundig geholpen en je krijgt informatieboekjes mee naar huis, ook van de Nederlandse Hartstichting.
En het word vergoed door je zorgverzekeraar !!
Ik heb deze afgelopen maand niets gemist, geen wijntje, geen kopje koffie, geen zoetigheid.
Ik heb deze afgelopen maand gekregen, energie, meer werklust, bewuster van mijn /onze voeding, een maatje minder in de kleding.

Maar vooral , blijven genieten .

Geniet ervan , Liefs Marion

9 opmerkingen:

  1. Dat gaat je goed af zo te horen. Zelf ben ik niet te zwaar maar moet wel oppassen. Alles met mate! Succes verder met afvallen. Wat is je streefgewicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat positief allemaal. Succes verder. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent veel afgevallen zeg. Ik heb het lijnen opgegeven, maar nu ik jou verhaal hoor wordt ik bijna weer enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Marion!Ben benieuwd naar de volgend e stap.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het zo goed gaat! Ik ben daar zelf soms wel een beetje sceptisch over; zouden je veranderde eetgewoonten niet meer te maken hebben met de kilo's kwijt? Of kun je die eetgewoontes eigenlijk alleen maar veranderen vanwege die pinnetjes? (Ik denk dat ik het eerste berichtje hierover gemist heb!)

    Overigens is een kennis van mij ook gestopt met roken op die manier, werkte ook als een wonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de info, ik ga volgende week naar Malden!! Ik hoop dat het net zoals bij jou gaat !!

    Groetjes,Barb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Marion wat goed van je al zoveel kilo kwijt echt fijn.
    Ik wens je veel sterkte toe voor de komende maand. En heerlijk dat je je zo goed voelt.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he dat is interessant dat t vergoed wordt.er zou alleen wat hier in winterswijk moeten zitten.jij bent goed bezig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion