dinsdag 26 mei 2015

Een lief gebaar.



Elke dag in de ochtend en in de avond wandelen er twee mannen voorbij ons huisje en kijken altijd naar m'n tuintje. We maken af en toe een praatje en zegt de ene man tegen mij dat ie een verrassing voor me had. En die kreeg ik vandaag.



Ik werd er verlegen van en vol in mijn hart. Ik ken de man alleen van praatjes met elkaar als ik in de tuin werk. Hij komt uit Srilanka en daar staat de plant buiten , maar ik moest hem binnen zetten.
Wat lief........



Zo heet de plant......




Een heel boekwerk heeft hij mij erbij gegeven over het hoe en wat van de plant...




Even snel erdoorheen gebladerd en het ziet er nu al goed uit.  Dank je wel voor dit erg lieve gebaar...

Word ik verwend he?  Een klimcourgette op zaterdag en nu dit plantje. Zo word mijn tuintje lief gevuld.


                                          Geniet ervan , Liefs Marion

8 opmerkingen:

  1. altijd leuk zulke verrassingen
    geniet van je plant
    ik zelf kreeg gisteren een rabarberplant heerlijk
    gr tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, daar maakt mijn hart nou een sprongetje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief. Hij weet natuurlijk dat dit plantje wordt gekoesterd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marion, ook hier (Curaçao) groeit deze plant welig. Ook bij mij in de tuin. Hij is ook erg lekker om in de pasta saus mee te laten trekken. Wel eerst kneuzen.
    Als je een takje afbreekt, kun je het zo weer in de grond steken, dus af toppen voor een mooie volle plant.

    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief gebaar. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om dit te lezen,ik word er blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een lief gebaar, ik snap het wel, jij bent een goed en heel erg lief mens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk zeg! Zulke gebaren zijn toch maar geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion