dinsdag 20 november 2012

Vraag en Antwoord.





Gekregen van Gelukkig met een klein budget , met de volgende vragen, nou hier gaat ie dan.

 
1. Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?

Nou, het leek me we wel leuk om onze family in England foto's en verhaaltjes van ons te kunnen laten zien via een blogje, en zo is Anderson Cottage geboren .

2. Hoe lang blog je al?

Ik blog denk ik zo'n 2 jaar met heel veel plezier.


3. Heb je nieuwe contacten in het echte leven opgedaan door je blog?

Ik heb een trouwe lieve kaartjes iemand, Lien uit Arcen, altijd op het juiste moment glijd er een kaartje van haar bij ons in de brievenbus, ik heb ze nog allemaal.  Daar geniet ik van.
Verder gewoon leuke en lieve , soms heel ontroerende mailtjes.

4. Hoeveel tijd besteed je per week aan het bloggen en het lezen van blogs?

Elke dag kijk ik op de blogjes, het is ofdat ik iedereen goedendag moet zeggen, het voelt goed.
Hoeveel tijd daar in gaat zitten , kan ik niet zeggen, soms een half uurtje en soms ben ik met 5 minuutjes klaar.   Zelf een blogje schrijven is meestal zo gepiept. Meestal heb ik het al wel in mijn hoofd wat ik wil schrijven.

5. Wat betekent kerst voor jou?

Kerst betekent voor mij, heerlijk een paar dagen vrij met mijn lief, doen wat we het liefste doen.


6. Als geld en tijd geen probleem zijn, wat is dan je droomwens?

Ik heb geen probleem met geld en/of vrije tijd, haha, en ik leef mijn droomwens, echt waar. Ik leef zoals ik wens te leven, en dat gaat me tot nu toe heel goed af.  Tevreden zijn met veel mooie momenten. Droomwens, samen met mijn hubbie grijs en rimpelig , oud worden en daar dan om lachen.


7. Bier of wijn?

Guiness en Biologische rode merlot, mmmmhhh


8. Als je één ding mocht veranderen in je leven, wat zou dat dan zijn?

In mijn leven zou ik niets willen veranderen, ik ben heel tevreden, gewoon blijven groeien en mezelf de ruimte daarvoor geven. 


9. Hoeveel uren per week kijk je tv?

Ik kan niet zeggen hoeveel uren , ik kijk  veel BBC, gewoon omdat daar gezellige programma's op komen zonder reclame.



10. Wat is je favoriete goede doel?

Greyhounds in Nood , natuurlijk en KIKA
 Aardig zijn voor iedereen vind ik ook een goed doel.


En dan nog een hilarische foto van opgestaan is plaatsvergaan. Ja, hubbie, daar zat je dan gezellig naast mij, ongelofelijk he?  Pas een nieuwe slaapbank gekregen, krijg je dit.
  Wij vinden dit natuurlijk weer helemaal geweldig van ons Bregje, gewoon lekker van genieten, Hubbie schoof een stoel op, ja, echt waar.



                                              Geniet ervan , Liefs Marion
 

8 opmerkingen:

  1. Leuk om van je te mogen lezen Marion. En wat heerlijk dat je kunt zeggen dat je je droomleven leeft.. Volhouden hoor! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat weten we dan ook allemaal weer.......leuke post !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik flits even van Super Goofs blog naar jouw blog en de gezellige mokken en theepot bij Dorrie zijn van Emma Bridgewater. Heerlijk merk. De mokken zijn ook zo fijn om uit te drinken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word ik altijd blij van jouw logjes!
    Je bent altijd zo positief!
    ik kan nog veel van je leren...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat je ons alrijd verblijd met je blogje!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je altijd blij bent geweest met m'n kaartjes!Ook is het leuk om te zien dat jullie jongste Bregje zich zo op haar gemak voelt bij jullie dat ze gewoon in de stoel van Hubbie springt, of zoals laatst op jullie bed.Jouw blog lees ik gretig en ik vind vooral leuk als je weer eens een beest hebt geslacht of ergens hebt gevonden.Je laat de lezers zien dat het goed omgaan/verwerken van een dood beest op een respectvolle manier moet gaan!Velen gruwen er van maar ik vind het keigoed!Je bent een echt natuurmens en tegenwoordig drink ik mijn cappucino zoveel mogelijk buiten onder ons afdak,ook als het regent of wat kouder is.Dus niet alleen s'zomers.Ik wil maar zeggen dat je voor velen een bron van inspiratie bent.Heel veel groetjes en liefs van Lien uit Arcen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig dat je je droom leef en wat hebben de meiden het toch goed voor elkaar bij jullie fijne dag
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je (ook) een award gegeven. Check: jellebakker.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion