vrijdag 2 november 2012

Gemakkelijkste theezeef , woonkamer/keuken en een nieuw bed !!!



Oei een beetje wazige foto, maar in ieder geval, dit is onze woonkeuken bij avond.



En kijk , dit is onze eettafel, computertafel, quilttafel, leestafel, yathzeetafel, kortom, multifunctioneel en vooral gezellig !!  Want vanaf hier heb je het volgende uitzicht......



Ons hart van onze cottage, het houtfornuis



En........ onze drie heerlijke windekinderen.  De meisjes zijn weer flink verwend door ons afgelopen week .



En tegenover het hondenbed staat deze grote kast,  op de kast heb ik een poos geleden deze grote manden  gekocht, in de kringloopwinkel te venlo, erg leuke winkel.


In het vorige logje liet ik weten dat de meiden niet al teveel plaats hadden op de 3-zitsbank,  en dan kom ik dit tegen !!!!!



Een slaapbank is dan DE oplossing , he meisjes ?




Ja hoor , ze zijn echt blij met hun nieuwe hondenbed,  wat een luxe, voor hen en voor ons. 
Het is ideaal , je kan er onder stofzuigen en dweilen,  je gooit er een hoeslaken overheen en een paar gezellige plaids en het hondenbed is schoon en gezellig.  De slaapbank hebben we via marktpllaa.ts voor maar 65,00 euro,  nou een koopje, toch ?  Maar vooral gezellig en goed voor onze windekinderen !!



 

Ik werd ook goed verwend door mijn lieve hubbie, kijk eens ......
Een keukenmachine, goed he ?



Dezelfde kleur als ons fornuis, ( lekker belangrijk ) , ik ben er heeeeeel erg blij mee. hubbie is er ook goed mee, krijgt nu van allerlei gerechtjes voorgeschoteld,   ooo wat erg....




en dan nu tijd voor een kopje.     
 



Heerlijke luxe losse thee, earl grey voor hubbie en engelse karamel voor mij..... oooooooh genieten....





En na heel veel geknoei en gefrot met thee eien, thee lepels en ander moeilijk gedoe om je losse thee te kunnen drinken , kwam ik deze tegen.  En in 1 woord, EUREKA  , dit is het.  DE uitvinding om gewoon lekker je losse thee te kunnen drinken, makkelijk, leuk, en sterk, en functioneel !!




Je schept je losse thee in het schaaltje en je presenteerd het met het zeefje en een glas of beker, ( het past in bijna elke kop ) .



En dan doe je de thee in het glas, en als je thee klaar is zet je het zeefje in het schaaltje, geen geknoei en gedoe. De gebruikte thee gooi je zo weg .
En dit handige vernuftige theezeefje heb ik   HIER  besteld.
Ik ben er heel erg blij mee, maar dat ben ik ook wel met zo heel veel dingen he?

Geniet ervan , Liefs Marion.

 

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een supergezellige keuken! Op die manier thee zetten vind ik slim. Had ik nog nooit eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg !!..kijk ze nou liggen !! die vermaken zich prima op dat superrr bed......is er nog plaats voor twee labradors ...???...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch een gezellig huisje/keukentje echt leuk. En zo thee zetten super handig toch? en ik vind ze nog mooi ook. Geniet van een gezellig weekend. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marion,

    Wat een heerlijk gezellige blog heb je... ik heb helemaal terug gelezen tot het begin!
    En van de week zelf wasmiddel gemaakt volgens jouw recept.... leuk om te doen en heerlijk schoon gaat het ermee...
    Hartelijks Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk bed voor je honden. Je verwend ze maar ( maar dat hebben ze ook verdiend).

    Leuk huisje zeg. Volgens mij voel je je daar meteen thuis. En de haard is helemaal heerlijk. Vooral nu, nu het 's avonds wat kouder is.
    Ik houd wel van een woonkeuken. Dat vind ik gezelliger dan een grote woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superidee van die slaapbank voor jullie meiden!
    Ik word helemaal blij van jouw foto's.
    Bedankt, kon ik even goed gebruiken.

    Groetjes, VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marion,

    Ik heb al lezend genoten van je blog en foto's. Wat een leuk huis hebben jullie toch en de oplossing van de slaapbank is echt super.Wat genieten de dames. En zo'n theezeefje zet ik gelijk op mijn verlanglijst.

    Fijn weekend

    groetjes Annelieya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knus en gezellig huisje hebben jullie, en oh..wat een verwende hondekinders met zo'n geweldig bed voor hun alleen. Bofkonten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook zo'n soort theezeefje. Gekregen van een lieve buurvrouw. Ik gebruik dit zeefje graag voor Berg-T. Die thee bestaat uit stengels en bloemen en dat wordt zo lastig in een theepot.
    Lieve man heb jij, dat je zo'n mooie keukenmachine hebt gekregen :-)

    VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee om de honden op een bed te laten slapen. Ik vroeg me al af waar je ze zou willen laten liggen als de bank weg is.En het bed past ook nog eens precies in het hoekje.Gezellig! Veel liefs van Lien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion