zondag 11 november 2018

Dag 2 en 3 .....en creatief bezig zijn...



Dag 2 en 3 , nou ik ben alweer een paar dagen verder...yeaahhhh.

Ik begin in de ochtend met een mok gekookt water en verse citroen erin....wauw wat een kik geeft dat. Na geen koffie meer te hebben gedronken en daar zware hoofdpijn van heb gehad is dit een lekker begin van de dag.
Het groene in het glas is een 1/4 komkommer en 1 stengel bleekselderij.....

En dan beginnen mijn sappen...




Deze is van 09.00 uur en dezelfde is ook voor 19.00 uur.....
tussendoor drink ik veel groene thee...soms wat water, ik moet bekennen , ik ben heel erg slecht in water drinken dus doe ik het zo.




Kijk daar staan ze, 4 op een rij.




De voedselcontainers heb ik al jaren en gebruik ze veel. Ze zijn erg duur in aanschaf echter goede kwaliteit.




Zo heb ik maar 1 keer (veel) werk om de sappen te maken.  Pete doet deze keer niet mee, misschien strakjes als ik klaar ben dat we dan samen 1 of 2 dagen juicen.



Zo staat het in het juice boek, maar ik heb een heel handig schema opgehangen zoals in het eerdere blogje te zien was.



Ze zijn werkelijk verrukkelijk, de sapjes....kan niet zeggen dat ik er geen een lust.....natuurlijk heb ik mijn favorieten hoor....nom nom…


Nou en welke ups en downs komen er bij om de hoek ?

Dag 2

Downs * nog erge hoofdpijn, slap, hongergevoel en lusteloos, ik heb het dan ook heel erg rustig aan gedaan.

Ups *  geen onrustige benen , keigoed geslapen i.p.v. standaard 1.5 uur wakker liggen


Dag 3

Downs * beetje hongergevoel

Ups * Weer een beste nachtrust gehad , geen hoofdpijn, wat actiever.


Ik voel dat er van alles gaande is in mijn lichaam, het gaat de keigoeie kant op....



Verder heb ik mezelf verwend met dit door Sapie van Schepen  gehaakte varkentje....het jurkje mocht van mij in vrolijke kleurtjes , nou dat heeft ze goed gesnapt. Bedankt Sapie.

Je kan trouwens haar pakketten kopen bij https://garenhuisukeus.nl/producten/sapie-van-schepen/
En die kan je gewoon online bestellen, zit je lekker met deze lange avonden te haken.....




Zelf ben ik ook weer aan het naaien met de naaimachine geslagen. Deze vrolijke kleurtjes worden de nieuwe valletjes voor in de woonkamer....zo gezellig....

Ik volg een workshop bij Iets van Wiets , zo leuk weer om te doen...

Lekker creatief bezig zijn, dat vind ik zo fijn. En of het nu om haken, breien ,quilten, naaien, koken, bakken, tuinieren, gaat, ik voel mij er lekker bij...
                                            

                                                                    Geniet ervan , Liefs Marion
 

1 opmerking:

  1. Keiknap jouw sapdagen!
    En met al die gezellige dingen die je laat zien, denk ik steeds, oeh daar zou ik ook wel willen wonen.
    :o)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion