dinsdag 14 april 2020

Ik zit weer lekker in de grond te wroeten....


Hier ben ik weer. Moeilijk om op mijn laptop een blog te schrijven...kan geen foto,s plaatsen...dus maar eventjes vanaf mijn mobiel. Ik hoop dat iedereen gezond is en een beetje positief. Zelf vind ik rust in de tuin. Nou ja...het is nog helemaal geen tuin...echter dat wil ik er wel van maken.....boompjes...geurende bloemen..kruiden...groenten...
Mijn handen zitten weer als vanouds in de grond te wroeten...het had even tijd nodig...

BLIJF gezond..blijf thuis...blijf op afstand en ...
    BLIJF genieten ...liefs Marion.

18 opmerkingen:

  1. goed zo marjon! en wat leuk die blauwe mascara ( ook mijn favoriet) groetjes colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn even iets te horen!! Geniet van de nature en van elkaar!!
    Liefs, wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat fijn even een vrolijke foto van je te zien Marion. Mis je blog hoor en je verhaaltjes over jullie leven. Hoop dat alles goed gaat, geen zieken. Stay home stay safe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes Marion met het tuintje en ook voor jullie beiden: blijf gezond. Lieve groet Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij je weer te zien !! Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte lieverd ...💕🍀🙏....het gaat ooit weer goed komen....liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, we moeten blijven (proberen) genieten. Ik zie dat bij jullie de akelei al bloeit, ik moet denk ik nog een paar dagen geduld hebben. Groetjes, Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe ik mijn huwelijk kon redden.
    Ben getrouwd en 35 jaar en kom uit Brussel. Ik ben 8 jaar getrouwd met mijn man Kennedy, we hebben 2 kinderen. Mijn huwelijk met mijn man is altijd geweldig geweest totdat een derde partij vanuit het niets binnenkwam. Het begon allemaal toen ik de nabijheid van Kennedy en zijn zogenaamde secretaris begon te observeren. Ik had hem zelfs benaderd met betrekking tot de secretaris en hij zegt dat ze gewoon vrienden zijn. Ik wist dat dit allemaal leugens waren op de dag dat ik een paar liefdesboodschappen op zijn telefoon zag van zijn secretaresse, ik confronteerde hem ermee, onmiddellijk laaide hij op en vroeg me welk recht ik moest temperen met zijn telefoon, ik vertelde hem dat ik zou rapporteren hem en de secretaris van zijn bedrijfsleider, onmiddellijk stuiterde hij op me toen hij dat hoorde en begon me te slaan, onze kinderen begonnen zelfs te huilen. Ondanks zijn houding was ik nog steeds bij hem, hij stopte soms met naar huis slapen, voor zover hij zelfs het huis uitpakte en met zijn secretaresse begon te vertrekken, liet hij me achter met onze kinderen. Ik was in tranen, ik had niemand om naar toe te rennen, want ik wilde alleen dat mijn man naar huis terugkeerde, totdat ik dr. Ajayi tegenkwam, hij vertelde me dat de oorzaak van mijn problemen was dat mijn man een slechte spreuk kreeg dat het waren niet zijn heldere ogen. Hij vertelde me dat hij wat spreuken zou uitspreken en mijn man zal naar mij terugkeren en hij vertelde me wat ik zou doen. Ik kan met trots zeggen dat het niet tot zeven dagen geleden was dat mijn man bedelend naar huis ging en zo nuchter, mijn familie weer bij elkaar is. Allemaal dankzij Dr. Ajayi kunt u contact met hem opnemen via zijn Viber- of WhatsApp-nummer: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion