woensdag 26 februari 2020

Vanuit mijn hart .......voor Roos...



Even voorstellen...dit is lieve Roos.
Een meisje van 6 jaar en ze heeft een Mic-key button.
Ze heeft een chronische darmziekte .

En de vraag van haar moeder is deze:
Kun je daar iets mee op een pop ? Of vraag ik iets heel moeilijks ?
Ze is de afgelopen periode heel ziek geweest en zou wel iets moois verdienen, iets waar ze zichzelf in kan herkennen. Want dat is wel eens lastig , als je veel ziek bent en je leeftijdsgenoten je op alle fronten voorbij streven. Ik hoor het graag. Hartelijk dank en met vriendelijke groet....

Nou, of dan mijn hart spreekt? ......

Ik ben er altijd even stil van en tegelijk geeft mij dat zoveel inspiratie om een mooie persoonlijke pop van Lieve Roos te maken....

Als antwoord schrijf ik dat ik dat heel graag wil gaan doen. Ik vraag om een karakteromschrijving van Roos en duidelijke foto,s.
En zo ging het verder....




En dit is het resultaat.
Compleet met Mic-key button.

Dit is dus Roos en haar persoonlijke pop Roos....

Roos is ontzettend dapper ,lief, heel creatief,sociaal, behulpzaam en een beetje eigenwijs.
Is heel dol op dieren,vooral onze kat Tom.

Roos kreeg deze pop als verrassing van haar moeder. Roos gaat elke maand een dag naar het ziekenhuis voor een zware infuusbehandeling met narcose.







De Mic-key -button netjes afgewerkt onder haar favoriete jurkje.



En gisteren was het dan zover...lieve Roos mocht haar pop ontvangen.....




Blij meisje.....met hetzelfde jurkje aan....haar lievelingsjurkje...




Nou en deze uitdrukking op haar gezichtje.......daar doe ik het voor....vanuit mijn hart...voor Roos.


Dit speciale blogje heb ik geschreven met toestemming van de moeder van Roos.
Respect....

                                                         Geniet ervan , Liefs Marion

21 opmerkingen:

  1. Dit is werkelijk zo goed van je bedacht Marion, zo gaaf............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel..ik hoop zo nog veel persoonlijke poppen te mogen maken..liefs xx

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige actie, Marion!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super...super...super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig weer gedaan. Kan me voorstellen dat Roos blij is.
    Groet
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het inspirerend hoe je jouw talenten inzet om het leven van anderen mooier te maken. Daar gaat het uiteindelijk toch om. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar gaat het om ..helemaal mee eens...ik hoop veel poppen te mogen maken...van elk kind...liefs xx

      Verwijderen
  6. Wat een schat van een meisje zeg en wat een prachtige pop heb jij gemaakt Vind dit zo knap.
    Groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel...de bestellingen voor persoonlijke poppen komen binnen...yeahhh...liefs xxx

      Verwijderen
  7. Monique Koonings3 maart 2020 om 19:58

    Lieve Marion, in eéń woord FANTASTISCH !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n lach is toch geweldig. Schot in de roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het inspirerend hoe je jouw talenten inzet om het leven van anderen mooier te maken. Daar gaat het uiteindelijk toch om. Dank je!
    Uplay365
    VSCR888

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion