maandag 24 februari 2020

Licht en warmte.......wat heb ik daar zin in...jullie ook ?.





Deze gezelligheid staat bij ons onder in de schuur te wachten dat ze gepoot worden en naar buiten mogen.  Als het hier niet zo hard zou waaien was dat natuurlijk allang gebeurd, want wat heb ik zin om buiten bezig te zijn...



Maar het waait hier echter veel te hard, ik waai zowat mijn broek uit....



En door de wind zouden deze lievelingen hun kopje wel eens kunnen  verliezen, en dat vind ik niet nodig, nog even ....geduld ?



Het lijkt er ook wel een beetje op dat ons Daisy meisje er ook genoeg van heeft. Alhoewel.....ik heb mijn twijfels...de schat....



Blij word ik van mijn nieuwe stofjes....geselecteerd op kleur, want daar hou ik van zoals bij jullie bekend is. Leuk he?  Wat zal ik hier toch allemaal eens van naaien ?





In mijn vorig blogje deed ik een oproepje voor gebruikte Mic-key sondes. En wat kwam er met de post ? Een Mic-key sonde compleet met slangetje en een mooie kaart met erg verwarmende woorden .Ik word ik stil van. Wat een mooi gebaar.
Hartelijk dank lieve lieverd uit Doetinchem !!!

Ik kan nog steeds gebruikte Mic-key sondes gebruiken voor mijn speciale poppen, die ik op verzoek maak.



Een tipje van de sluier van weer een "speciale "pop . Deze pop is klaar om verzonden te worden. Morgen of overmorgen mag er een lief speciaal meisje een doos openmaken en vind ze haar verrassing van haar moeder. Die bij mij een speciale pop heeft besteld. Inclusief dus met een Mic-key sonde, compleet met gaasje en pleister. Kindveilig gemaakt, het zit allemaal stevig vast.
Deze speciale pop is het evenbeeld van het meisje, wat zorgt voor herkenning !!!

Wat heb ik dit met liefde gemaakt, heb de pop een zoentje gegeven voordat ze in de doos ging .
En misschien vind je dit overdreven , echter zo ben ik. Met veel liefde gemaakt dus !!

Dus de volgende keer zien jullie het resultaat,
Wil je ook een kind verrassen met zijn/haar gepersonaliseerde pop? Dat kan , neem dan even contact met mij op via  pmanderson007@gmail.com



Verder geniet ik van Daisy meisje.....waar ik ben is zij.....




Wandelen buiten is alleen nodig voor het hoognodige en dan........weer lekker voor de kachel , saampjes......want dat vinden wij fijn.....saampjes.....


 klik hieronder voor alles wat ik maak en verkoop...mijn passie dus....

https://www.instagram.com/lusjus.nlhandmadehappiness/?hl=nl


en hieronder


https://www.facebook.com/Lusjus.nl/

                                             
    Daisy en ik wensen jullie allemaal veel warmte toe, geniet ervan , Liefs Marion


22 opmerkingen:

  1. Wat een wind hier ook! Net weer sneeuw, maar het wordt beter. Wil ook graag buiten aan de gang.
    Wat een lieve stofjes!! Er wordt vast iets moois en liefs uit gemaakt.Kan toch niet anders?
    blijf lekker warm samen met Daisy. Geef ze een knuffel.
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk lang blog zeg. Ik verlang even naar heel veel sneeuw want we zijn met wintersport en we hebben het nog nooit zo slecht gehad. Veel te warm en dus slechte sneeuw. Daarna mag het van mij voorjaar worden hoor.
    Ik zal op mijn werk eens naar de sondes vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens je heel veel sneeuw en n fojne vakantie. Het zou geweldig zijn om sondes te ontvangen,dank je . Liefs xx

      Verwijderen
  3. Hier ook genoeg wind veel kapot gewaaid helaas op naar een mooi voorjaar gezellig blogje weer.
    groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man en ik zijn nu ongeveer 7 jaar getrouwd. We waren gelukkig getrouwd met twee kinderen, de afgelopen maand begon ik vreemd gedrag van hem op te merken en een paar weken later ontdekte ik dat mijn man iemand ziet. Hij kwam laat thuis van zijn werk, hij geeft nauwelijks meer om mij of de kinderen, soms gaat hij uit en komt hij niet eens terug voor ongeveer 2-3 dagen. Ik heb er alles aan gedaan om dit probleem op te lossen, maar alles was tevergeefs.Ik werd erg ongerust en had hulp nodig. Toen ik op een dag op internet aan het surfen was, kwam ik een website tegen die suggereerde dat Dr. Igbinovia kan helpen bij het oplossen van huwelijksproblemen, het herstellen van verbroken relaties en enzovoort. Dus ik vond dat ik hem een ​​kans moest geven, dus nam ik contact met hem op en hij betoverde me. Twee dagen lang kwam mijn man naar me toe en verontschuldigde zich voor de fouten die hij deed en beloofde hij dat hij het nooit meer zou doen. weer normaal. Ik en mijn familie leven weer gelukkig samen. Allemaal dankzij Dr. Igbinovia. Als je een spell-caster nodig hebt die een spreuk kan uitspreken die echt werkt, raad ik je aan contact met hem op te nemen. Hij zal je niet teleurstellen. Dit is zijn e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com of WhatsApp / viber +2348144480786 nemen dingen als vanzelfsprekend aan en het wordt van je afgenomen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben mevrouw Jeanne, voormalig werkneemster van de ING-bank, 54 jaar oud uit Duitsland, ik wil je vertellen over de vrijmetselarij, toen ik me in 2010 bij de vrijmetselarij voegde met de hulp van grootheer Edmundo die me inschreef bij de vrijmetselaar, Ik ben gezegend met rijkdom, macht en roem sinds dit hele jaar, dit is een geweldige kans voor jou om lid te worden van de vrijmetselaar.Elk nieuw lid dat zich registreert bij de vrijmetselaar zal een bedrag van 5 miljoen euro ontvangen en een welkome uitkering , als je meer wilt weten over de familie van de vrijmetselaars, neem dan contact op met heer Edmundo op WhatsApp-nummer +2348159768201 je kunt ook Worldunitedpowersociety@gmail.com sturen en e-mailen, de heren zullen je uitleggen en je laten begrijpen waar het gezin voor staat, wees niet bang lid worden is geen slechte samenleving en het weerhoudt je niet van je geloof of religie, elke jongen kan lid worden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion