dinsdag 17 december 2019

Zoveel voldoening !!


Er is weer veel te vertellen . We doen ook zoveel tegenwoordig.....het zijn vol geplande dagen....
Nog lekker bezig met het verbouwen van ons hickeldy pickeldy huisje. 
Het gasfornuis gaat weg....voor 50 euro was ie zo verkocht....
Daar had ik een kast bedacht op maat met 3 lades erin, speciaal gemaakt door de timmerman.




Toen we het gasfornuis weghaalde kwam er een gat tevoorschijn, nou dat werd dus eventjes dicht getimmerd....




Er was ruimte gemaakt voor de kast. Nu hou ik heel erg van licht hout...berken en populieren. En daar is de kast ook van gemaakt....




Kijk dit is de kast...met 3 lades aan de zijkant van de kast.



Kijk zo.....er liggen nu handdoeken op de bovenkant voor bescherming, want er komt namelijk nog een glasplaat op. Met speciaal gehard glas. Mooi he? Ik ben er zo blij mee.



Zo fijn......lades aan de zijkant, je moet er maar opkomen he? Lekker gemakkelijk hoor en daar houden wij hier van...gemakkelijk.




En zo ziet de voorkant eruit......We denken eraan om een stang aan de voorkant te hangen waar dan de gezellige keukendoeken aan komen te hangen. Bovenop zie je ons inductieplaatje van Ike...a.
Daar koken wij alles op. En als we met Hannah weggaan ( campertje ) dan nemen we dit plaatje mee en koken dan zo in Hannah of buiten. Hartstikke handig, en geen gedoe met gasflessen. De meeste campings trekken dit wel . Wij koken meestal op standje 4 en dat is 900 watt....Zo fijn en simpel.



En dan zie je hier een gedeelte van ons kleine huiskamertje ....
2 deuren.....en in 1 ervan zit....



Mijn geliefd ateliertje......ik zit daar nu echt vaak....helemaal in mijn hummie ben ik dan....



Met Daisy meisje natuurlijk.....wat een lieve assistente ....



Dit zijn mijn allernieuwste creaties die ik gemaakt heb ,met heel veel liefde en plezier.




En natuurlijk ook een klein kerstboompje in mijn ateliertje....dat werkt zo gezellig...




En de kerstboom in de huiskamer staat ook lekker te shinen.....gezellige tijd hoor.....maar niet voor iedereen....helaas...
Dus doe wat je kan voor die ander. Dat voelt zo goed en geeft zoveel voldoening !!!


Wij gaan weer verder met verbouwen,werken,naaien,en vooral echt genieten......( van de kleine dingen, want die doen ertoe !!! )


                                                             Geniet ervan , Liefs Marion

15 opmerkingen:

  1. O,wat ziet het er gezellig uit.Zo liefdevol ingericht.Een warme wintergroet,Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super gezellig uit!!
    Zit daar een deur naast je mooie ladenkast?
    Wat een gezellig stulpje hebben jullie!!
    Liefs!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ideeen heb je toch geweldig. Vind je kamer kerstboom ook zo mooi
    Fijne feestdagen en tot volgend blogje hugs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles goed Marion? Mis je !
    Hugs

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er geweldig uit! Hoe speel je dat klaar? Koken met 1 plaatje? Ben benieuwd, kan altijd wat leren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles oké daar bij jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk bijna elke dag of er weer een nieuw blogje is.....duurt zo lang...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoop dat er niks erg is gebeurt bij jullie groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh ik hoorde dat marion dood is. Zal toch niet zo zijn?

      Verwijderen
    2. Vind dit nog al wat maar op facebook reageert ze nog wel.

      Verwijderen
  9. Jasses ik krijg daar kippenvel van!
    Is er echt niemand die weet hoe het met ze gaat!
    Of het inderdaad waar is, ik kijk ook elke dag naar nieuws en vind het vreemd dat we niets meer lezen..........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 29 minuten geleden heeft ze nog een bericht op lusjus.nl geschreven. Dus: even verder kijken. En natuurlijk missen we je leuke berichtjes Marion.
    Tineke uit Oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan wachten we wel af, toch schrok ik van zo een berichtje.
      En ik zit niet op facebook ed en lusjus.nl linkt door naar facebook

      Verwijderen
  11. Ontvang de financiering die u nodig heeft om uw bedrijf te laten groeien, Home finance, Business finance, Personal finance, Company finance, Student finance, Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendinghelpdesk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion