zaterdag 6 juli 2019

Waar ik zo van kan genieten.....en een lief klein hartendiefje...



Dit bloemetje in deze vaas......elk jaar denk ik dat dit het laatste jaar van dit plantje is maar niets is minder waar....elk jaar komt ze terug...




Met zo,n mooi azuur bloemetje....ik weet de naam van dit plantje niet.....maar geniet er niet minder om....




Lavendel......voor alle hommels en bijtjes......




En het is niet dat we een mooie tuin hebben hoor.....neeeeee....onkruid meters hoog en overal..... ( beetje overdreven.....)   




Zwarte hoed.....een genot voor hommels....ze slapen er zelfs.....




Voor de beestjes.....




ijzerhard.....hier komt de kolibrie mot of vlinder op af.....en heel veel vlinders....




En mijn lelie die ik mee verhuist heb van Nieuw bergen naar hier......zonder meeldraden ..apart he?


Ik krijg weer inspiratie en wat meer energie om weer leuke dingen te doen....rustig aan en niet teveel in een dag willen stoppen....herkenbaar ?




Blauwe luchten....mijn favoriet !!



Zo , het lijkt al heel wat he?  Ik heb bij binnen & buiten in Harlingen erg leuke lampen gezien voor boven de tafel....en gisteren hebben we nieuwe planken gekocht voor in de kast , rechts op de foto, er ligt nu nog van dat board in,,,erg ongeschikt en ongezellig......
En dan zou ik de vloer nog graag gebroken wit willen verven......alles op zijn tijd......

Ben nog steeds aan het opruimen....wat een heerlijke hobby is dat van me.....




En deze schat......ja ....kan niet zonder haar....
Elke minuut van de dag brengen we saampjes door.....zo gezellig....


Afgelopen week is er een biopt genomen van een plekje op mijn rug en krijg daar volgende week de uitslag van.....je weet wel .....controle van huidkanker.....


Pfffffff....en dan gaan we lekker weer kamperen ....weekendjes......we love it....




En deze moppentrommel komt ons zondag weer een bezoekje brengen.....GENIETEN  !!!!
Wat een hartendiefje is het.....nou mijn hart heeft ze gestolen hoor.....


En zo geniet ik elke dag van de dingen om mij heen.......

Bloemen ....dieren....schone was.....lekker koken.....fijn opruimen......wandelen...en heel veel hondenzoentjes ontvangen......


                                                 Geniet ervan , Liefs Marion

8 opmerkingen:

  1. Kan ook zo genieten van alle kleine dingen in en om huis. Vooral ook van de afwisseling van de seizoenen, de uitbundigheid van de zomer en de knusheid van de winter. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he? en wat heb je de seizoenen mooi beschreven...liefs xx

      Verwijderen
  2. Genieten het allerbelangrijkste! Wat wordt de keuken toch heerlijk gezellig. Dat dacht ik al van die planken, kan je zo moeilijk afnemen. Maar staat zo gezellig en ja het mokkenrek he, ben er zelf ook nog steeds zo blij mee.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel coby,,,en wat fijn dat je zo blij bent met het mokkenrek...ik ook....tijdloos...liefs xx

      Verwijderen
  3. Weer een super knus blogje. Wat kan je toch genieten van dingen die niets kosten!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die plant lijkt me een rozemarijn soort. Gezien het blad in naaldvorm en de vorm van de bloem. Geen idee welke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. elk najaar blijft er weinig van over en ieder voorjaar verbaast het plantje me weer .....liefs xxx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion