maandag 1 juli 2019

Dankbaar lekker aanrommelen....



Zo....eindelijk...ze hangen...
Mijn kunstprenten uit een Gallery.....toen ik deze spotte wist ik meteen waar ze kwamen te hangen...lekker gewoon in de keuken.....geweldig he?




Ons weekendje weg met de tent was geslaagd...mooi weer.....mooi plekje onder de bomen en de tent beviel goed. En zo voor een eerste keer deden we het niet slecht....Het meest heb ik genoten van de ontbijtjes buiten en Daisy meisje. we zijn nog heel even in Kollum geweest....en toen weer gezellig bij de tent...lezen...en proberen te ontspannen........en dat was goed gelukt....heerlijk...over 2 weekjes hopen we weer een weekendje te gaan....gewoon omdat Daisy dat zo leuk vind..whhaa
ze deed het zo goed...zo trots ....




Een geweldige verrassing toen we thuiskwamen....mijn lelie staat in bloei.....oooh hier geniet ik zo van...kan ik mooi vanuit mijn keukenraam bekijken.....



en waar ik ben is Daisy meisje......lief he?



Vakantie wasje is alweer klaar........



Zo droog allemaal......zo fijn ...




Genieten van de luchten ......




Gordijntjes genaaid voor de aanrecht.....voor het raam komen ook nog nieuwe gordijntjes....en ik ben alweer heerlijk aan het opruimen.
De plastic boxen die we meenemen met kamperen weer even sorteren en schoon maken en dan weer verder met deze hoek van de keuken....verven...nieuwe lampen....en nog meer.....


Bedankt voor jullie lieve woordjes / reacties op mijn vorig blogje....het is hartverwarmend.....ik krabbel rustig aan weer terug in het ritme van het leven....heerlijk mijn ding doen.....

En met al dat opruimen....nou ja....ik doe ruimte voor ruimte .....heb ik wat dingen op marktplaats gezet wat ik te koop aanbied....nou je mag bieden hoor....
Er is ook al een Bella busje naar de kringloop gegaan......wat een lekker gevoel geeft dat he?

https://www.marktplaats.nl/u/pete-en-marion-anderson/9733192/#searchInTitleAndDescription:false

klik op bovenstaande link voor mijn spulletjes op marktplaats


Ik ga nu een bakkie doen samen met Daisy meisje en verder met mijn ding doen...

Lekker aanrommelen en genieten...

                                                                        Geniet ervan , Liefs Marion

P.s Jullie zijn allemaal schatten, lieve reacties, dank daarvoor !!!!
                                                           



6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk blogje weer, in Kollum heb je toch ook altijd die jaarlijkse nachtmarkt, die is zoooo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen dat je je weer een stuk beter voelt. Wat een knussig keukentje!!
    Liefs!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank voor al je fijne blogjes.Herkenbaar, positiviteit en kracht. ik geniet ervan. dit is de eerste keer dat ik een reactie geef, maar lees al lang jouw belevenissen op het blog. Veel sterkte en liefs van mij.
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig blogje weer heerlijk om te lezen.
    geniet van alle kleine dingen
    groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie krijgen al weer een gezellig huisje,vind vooral de gordijntjes voor t aanrecht schattig! ben zelf ook altijd aan t veranderen en inrichten..mn man word er soms knetter van haha, blij dat t weer wat beter met je gaat! groetjes, Yvonne

    https://photos.google.com/photo/AF1QipP5onRqUHhRNnMuhJCTELgbDsjHGkeuq1DNc3C5

    (onze keuken,ondertussen al weeeer een andere kast)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion