maandag 27 augustus 2018

Heerlijke voorbereidingen voor de hele week eten !!!



Zoals jullie weten koop ik bulk in. Rijst, zaden, noten, kruiden ,havermout en dergelijke. Ik doe dit bij :

( KLIK HIER VOOR PIT & PIT )

Natuurlijke voeding voor een betaalbare prijs en gezond en wel verpakt bij je thuis bezorgt !!

Als de keuken helemaal naar mijn zin is.....vloer verven en een stellingkast jatten bij Pete uit zijn werkplaats ,,hihi.   Kan ik overzichtelijk alles kwijt wat ik dagelijks/wekelijks gebruik.

Er zit nog steeds spul in dozen en ik weet niet waar. Maar dat komt allemaal op zijn pootjes terecht, als het weer minder word, zit ik binnen. Nu nog niet....lekker buiten genieten...



De foto kan ik niet draaien. Jullie kunnen wel zien wat dit is he?  Tofu....een heerlijk grote brok....
die ga ik marineren...en verdelen voor deze week.



En nog meer voor deze week : Rijst , kikkererwten en Aduki bonen, ze staan allemaal in de week. Morgen kook ik alles , en verdeel ik het voor deze week.




Onze groentjes en fruit voor deze week, en wat ik nog allemaal krijg van mensen uit de buurt.....stoofperen,walnoten,grote pompoen en courgette...…




Ons ontbijtje voor elke dag ,   havermout  en een lepel lijnzaad,  plantaardige yoghurt en bosvruchten...



MMMMh, nou zo kan ik de dag wel goed beginnen.....


                                             Geniet ervan, Liefs Marion.

5 opmerkingen:

  1. weer een heerlijk week te ge moet lekker genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zouden meer mensen mogen doen ,teveel van de gewone zuivelproducten kunnen ontstekingen veroorzaken volgens een complementair huisarts .

    Gr An.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK vind jullie gezond en lekker eten, dat laatste is ook belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion