donderdag 12 januari 2017

GIRL POWER........!!!!!!


Zo begon de dag vandaag...kusjes voor de meisjes....en dan....



Girl- power..........na het pas geleverde hout had ik weer 8 kuub gekloofd droog hout besteld....

 
 
Deze foto heb ik van mezelf gemaakt omdat ik zo ongelofelijk trots op mezelf was...kan dat ? Ja, dat kan ......en dat is een heel lekker gevoel......ik had namelijk gisteren en vandaag 8 kuub hout versjouwd. In de kruiwagen, naar beneden rijden want daar staat ons houthok en dan nog gestapeld !!!!!!
 
 
 
 
Maar ik moet er dan wel bij vertellen dat Dean me ontzettend goed geholpen heeft.......
Je had me moeten horen zingen.......oooohhhh   heerlijk....
 
 
 
 
Tussendoor water gedronken....
 
 
 


En hulp gehad van het zonnetje...Dank je wel zonneschijn....t was heerlijk met je vandaag.




YYYYeeeaaahhhhh, mijn laatste kruiwagen.........





En dat allemaal op een groente/fruit sapje.......vers, zelf gemaakt natuurlijk...proost. Dit ziet er misschien beter uit in een glas, dat komt omdat ik het sapje in de ochtend maak ( lees 06.00 uur ) en dan bewaar ik het in mijn Lunchbots....geweldig.




Kei handig en ik ben er erg tevreden mee, gaat ook mee naar mijn werk.




Rechterkant...



Linkerkant...




Ja ....en ik zou geen Mariontje zijn als ik er niet iets speciaals van zou maken....




Leuk he?




Het resultaat.....





Mag er zijn he?




Kaarsje aan....en chillen......




Lekker hard gewerkt, buiten en met een tevreden gevoel.....zo blij.......ik heb zelfs gedanst vandaag.
Het toeval wil dat er al een afspraak stond met de masseur ( elke maand ) , komt dat even goed uit..!!!


Ik wil Hubbie zijn gezicht wel eens zien als hij straks van zijn werk thuis komt......

Jaja.......onderschat het niet ....GIRL POWER     !!!


                                                                 Geniet ervan , Liefs Marion



Net een kiekje gemaakt, het kijkt zo leuk als het wat donkerder is.....genieten..xx

14 opmerkingen:

  1. hallo

    wat creatief van jou :)
    fijne avond, knuffel voor de hondjes

    --josie--

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hard gewerkt geeft altijd voldoening ,geniet .

    Gr Irene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt heeeeel veel hout. Poeh, zeker mag je daar trots op zijn en ondertussen ook nog een creatief hoekje gemaakt, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrouw, dat heb je mooi gedaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan!!!!
    Met recht "GIRL POWER"!!!!!!!!

    Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPERLEUK gedaan!!!!!
    Met recht "GIRL POWER"!!!!!

    Groetjes van Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch een heerlijk mens. Chapeau. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat is een flinke workout geweest, de massage hierna was wel verdiend. Het ziet er
    "gelikt" uit in het houthok!

    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zeg goed bezig !!.....gezellig hoor zo ...fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das zeker Girls powerkiteboy87@hotmail.com zeg, wat ben je goed bezig geweest zeg.
    En dan het resultaat geweldig...........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion