donderdag 28 juni 2012

Spaarpotje ...


Mijn spaarpotje, hier stop ik van alles in, in England hebben ze van die leuke spaarpotjes.
van hele grote tot wat kleinere, en ze noemen ze daar een DREAMPOT.
Leuk he? , je stopt er allereerst een briefje in met je dream, en dan maar sparen.
Als de pot vol zit kom je je droomwens ook weer tegen, kijken of het dan nog klopt ofdat je alweer een andere dream hebt.
Nou, voorlopig maar eerst sparen !!!

En om goed te kunnen sparen ,.......juist ja, moet het roer omgegooid worden, ja hoor , ook hier....




Een tussendoor projectje wat ik ook nog had liggen, mijn kussensloop....



De meiden doen ook wat ze kunnen , zoals je ziet ....gezellig he?
Morgen weer m'n vrije dag, eens zien wat we gaan doen, na het poetsen en boodschapjes doen op de wekelijkse markt.
Ik denk dat we iets gezelligs gaan doen, en dat doen we bijna altijd hoor.....
Ook even het weer afwachten.....

tot zo ver ,
 Geniet ervan , Liefs Marion

5 opmerkingen:

  1. Ik lees al een tijdje mee op je blog en geniet ervan. Wat een schatjes van honden heb jij.
    Geniet maar lekker van je vrije dag.
    Groetjes Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spaarpotjes heb ik niet, deze is wel prachtig. Ik zet het liever op de bank, ontvang je ook nog rente.
    Prachtige foto van de honden.
    Geniet van je vrije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marion gaat sparen :) hihi.
    Veel plezier morgen met de goggies en je vrije dag! Fijn weekend :-*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest ook al weer wat van de spaar overhevelen, nou ja het is niet anders. Succes met sparen en heb een prachtige zonnige vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige naam: dreampot! En bijzonder om later te zien, of je droom nog intact is gebleven.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion