woensdag 12 november 2014

Plekjes in mijn keukentje en luie meisjes.....

 
Er hangt elke week een nieuw receptenboekje, en het vogeltje houd het netjes vast. Onze boodschappen worden lekker vers en elke week gratis thuisbezorgd.  Het is van Hello fresh ( klik hier ) en wij zijn er zeer tevreden mee. Pete of ik koken graag een lekkere maaltijd in een half uurtje. We zijn nu al een paar maanden fan en het past bij ons, lekker vers en gezond eten.
 
 
 
Ik love hartjes.....hangt ook aan m'n keukenrekje, gezellie he ?
 
 
Ach ja, mijn grote vriendin, de keukenmachine. elke dag hebben we een klik hoor, we hebben een goede band met elkaar. En daarnaast de hondenkoektrommel voor de meisjes, natuurlijk word deze elke week gevuld, ach wat een arme windekinderen he ?  De trommel is van Emma Bridgewater ( klik hier ), dat vind ik toch zo'n gezellig spul.....
 
 
 
Vanmorgen de laatste verse bloemetjes geplukt uit eigen tuintje......in een vaasje van....je raad het al...Emma Bridgewater.  De kip hebben we ook al jaren.....
 
 
 
Joyce lag in ons bed, dus die heb ik maar niet gestoord, en hier Nikki........avonds is het wel gezellie met die luie meisjes....
 
 
 
Ja mam, kijk ik ben een heel groot windekind ( ons grootste meis ) , lachen he? 
 
 
Daisy is erg slim , die ligt lekker warm voor ons houtfornuis , lekker lui allemaal en ook zoooooooooooooooooo lief.....
 
Geniet ervan , Liefs Marion
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een tof fornuis heb je! Ik krijg er volgende maand ook een, en kan niet wachten...
    Bloemen staan nog te pronken en de vlaai heeft zn weg gevonden naar vele monden. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Marion, ik lees je blog altijd en reageer nooit maar nu wil ik je bedanken voor je berichten, ze doen me goed. wat een lieve honden heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kachel hebben jullie. Geen wonder dat je daar lekker voor wilt gaan liggen.
    De windekinderen boffen maar met jullie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig. Ja die viervoeters boffen met zulke baasjes. Het mag allemaal. Lekker voor de kachel! Nog steeds bloemetjes uit de tuin mooi hoor. Hier eten we nog steeds sla uit de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Marion,
    so gemütlich sieht es bei Euch aus ! So kuschelig mit den Hunden ! Genießt es ! Ich liebe auch Herzen, überall im Haus sind welche verteilt !
    Liebe Grüße,
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n kachel wil ik ook nog eens en dan liefst met een huisje als little prairie. En met een hond als jullie, maar dat wist je al dat ik er weg van ben.BLoemen uit de tuin nu nog?! Hier koud en sneeuw. vandaar even kijken op je blog , geeft zoveel warmte!!
    Groet,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er allemaal weer sfeervol uit! Waar ik wel benieuwd naar was over Hello Fresh: zit er dan echt alles in voor die maaltijden, of moet je alsnog wel boodschappen erbij doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk fornuis heb je en zulke lieve honden.
    leuke plekjes ook in je keuken, om jaloers op te worden
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo lieffffff...gezellig weekend...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't Ziet er weer heerlijk knus en gezellig uit <3 Corien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion