zondag 15 september 2013

Declutteren of opruimen Deel 1

Ik ga eens flink aan het declutteren, oftewel ons huisje op/ont -ruimen.
Heb ook al wat plastice zakken met spulletjes en een datum erop weggezet, eens kijken of ik zonder kan.
Dus vandaag eens wat op markt.plaats gezet, de eerste stap voor de goede spulletjes.


Heb jij nog leuke spulletjes nodig voor een leuk prijsje of voor de feestdagen ?

Klik hieronder op de link

http://www.marktplaats.nl/verkopers/9733192.html


Geniet ervan , Liefs Marion

8 opmerkingen:

  1. Je link klopt waarschijnlijk niet.
    Ipv op je pagina kom je op een pagina waarop je kunt inloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kostwinnaar - bedankt ik heb het nu veranderd, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de link werkt! Mooie spulletjes...
    maar ik ben ook aan het opruimen ;)
    en woon in België..niet zo praktisch
    dus. Goed idee om je linkje er bij te plaatsen.
    Veel succes bij het opruimen...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion,
    mooie spulletjes !!
    Ik moet ook echt aan het declutteren, je geeft mij het goede voorbeeld ; )
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaaaa de 2 quilts/plaids die zou ik graag overnemen Marion!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zetje had ik net nodig....heb hier ook het nodige overbodig liggen en dat nu maar meteen eens gefotografeerd en het Marktplaats op geslingerd! Goede verkoop gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOhhhh wat een leuke spulletjes!! MAAR IK MAG EVEN NIET!!! zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de verkoop. Wat grappig eigenlijk dat 'declutteren' bijna een Nederlands woord is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion