donderdag 8 oktober 2020

Bezig met heeeeel veeeel dingen....


Hai. Hier ben ik weer. En weer zit er veel tijd tussen mijn blogverhalen. Geen excuus..we zijn gewoon met heel veel dingen bezig. 




Corona-perikelen....voor iedereen een onwerkelijke tijd. De onbevangenheid is naar mijn idee weg. We zijn niet bang...wel voorzichtig en nemen de gewenste maatregelingen.




Zo zijn we samen ook in de weer met Brexit...want zoals jullie weten is Pete een Britse burger. We zijn al een tijdje druk bezig met naturaliesatie van Pete. Het zal nog een paar weekjes duren voordat alles rond is en Pete een Nederlander word. En een Nederlands paspoort kan gaan aanvragen. Hopelijk net op tijd voor het eind van het jaar. 



 

En heeft kipje tante Wiep een nieuw lief thuis gevonden. Gelukkig!!! Voor ons even geen nieuwe vriendjes meer....Wat een emoties als er iets mee is....

Ben ik weer begonnen met de jaarlijkse GROTE OPRUIMING van ons huisje. Dat doe ik elk jaar...en elk jaar weer verbaasd wat er binnenslipt....

Word er een nieuwe oprit langs ons huisje gemaakt waar Jip ( bus ) kan staan. En met Jip hebben wij ook grote plannen. Interieur word helemaal anders...Word vervolgt. 

Blijf gezond en geniet ervan...liefs Marion. 

Pssst....de foto,s zijn van bij ons achter bij de Waddenzee, waar ik met Jip wel eens heen ga. Wind door mijn hoofd..dat ruimt ook zo lekker op. 

10 opmerkingen:

  1. Hallo Marion, wat fijn om weer een berichtje van je te mogen lezen!
    Wat wonen jullie toch op een mooie plek! Afgelopen zomer mochten we ook aan de Friese Waddenkust verblijven. Wat een rust, ruimte en vriendelijkheid hebben ervaren! Blijf vooral mooie, lieve en inspirerende berichtjes plaatsen. Ik geniet er al jaren van! ! Lieve groeten van Marja van Waveren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wonen jullie toch heerlijk zeg. en suc6 met de camper naarje zin maken. groettineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen en wat een prachtige foto's weer. Veel succes gewenst met alles en vooral ook veel gezondheid gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie verstaan de kunst om van elk krotje een paleisje te maken! Blijf ons aub op de hoogte houden, in deze tijden zijn fijne blogs echt een opkikker! Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me nooit voorstellen dat ik dit zou doen, maar ik heb geen keus omdat mijn hart vol vreugde is, mijn man heeft mij en mijn kinderen 2 jaar verlaten en samenwonen met een andere vrouw, ik hou echt van hem en smeekte hem om terug naar huis te komen, maar hij zei hij is moe van onze verbintenis als man en vrouw. Dit was een schok voor mij omdat we geen ruzie maakten toen hij ons huis verliet, ik was in de gelegenheid om Dr Ajayi online tegen te komen, hij is een krachtige spreukmaker en ik legde hem mijn situatie uit en hij opende mijn ogen voor de reden waarom mijn man zich gedraagt ​​zoals hij doet, dr. Ajayi sprak een liefdesbetovering voor me uit en binnen 3 dagen is mijn man weer thuis, hij ging op zijn knieën zitten en verontschuldigde zich voor zijn onrecht dat hij mij en de kinderen heeft aangedaan en vandaag leven we gelukkig . U kunt contact opnemen met dr. Ajayi op zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Whatsapp / Viber: +2347084887094 voor alles wat uw hart dwarszit en u zult blij zijn dat u het gedaan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog maar er moet me iets van het hart. Jullie wonen NIET in de langste straat van Nederland. De Dorpsstraat in Assendelft is de langste van Nederland. Zoek maar eens op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben mevrouw Jeanne, voormalig werkneemster van de ING-bank, 54 jaar oud uit Duitsland, ik wil je vertellen over de vrijmetselarij, toen ik me in 2010 bij de vrijmetselarij voegde met de hulp van grootheer Edmundo die me inschreef bij de vrijmetselaar, Ik ben gezegend met rijkdom, macht en roem sinds dit hele jaar, dit is een geweldige kans voor jou om lid te worden van de vrijmetselaar.Elk nieuw lid dat zich registreert bij de vrijmetselaar zal een bedrag van 5 miljoen euro ontvangen en een welkome uitkering , als je meer wilt weten over de familie van de vrijmetselaars, neem dan contact op met heer Edmundo op WhatsApp-nummer +2348159768201 je kunt ook Worldunitedpowersociety@gmail.com sturen en e-mailen, de heren zullen je uitleggen en je laten begrijpen waar het gezin voor staat, wees niet bang lid worden is geen slechte samenleving en het weerhoudt je niet van je geloof of religie, elke jongen kan lid worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn huwelijk werkte niet, mensen adviseerden me om van mijn man te scheiden omdat hij een chronische bedrieger en een dronkaard was, het was een zeer vreselijke situatie om samen te leven met een dronken en bedriegende echtgenoot, het enige wat ik wilde was een verandering, dus nam ik contact op met heer Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396. Hij vertelde me dat hij mijn verbintenis met mijn man zou herenigen met zijn betovering, heer Bubuza vertelde me wat ik moest doen, wat ik meteen deed en vandaag vier ik het omdat mijn man helemaal is gestopt met drinken en vreemdgaan . Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion