woensdag 9 september 2020

Lang geleden....en nu ben ik er weer...veel te vertellen.....problemen met fotootjes...

 Ik weet het , het is te lang geleden dat ik geschreven heb. er zijn nogal wat probleempjes met fotootjes toevoegen in mijn verhaaltjes en dat vind ik erg jammer. Ik ga er achteraan.....dus word vervolgt ...en hopelijk duurt dat niet te lang.....

Ondertussen...blijf gezond en geniet ervan , Liefs Marion.

Psssst....de collage heb ik wel kunnen doen, hier zien jullie dat de voordeur al mooi rood is geverfd, ( er komen nog witte stippen op ) en dat we weer gevallen zijn voor een campervan....het zit zo in ons. 

In het huisje en de bus mag nog veel geklust worden.....daarover meer....zodra ik fotootjes kan laden....

11 opmerkingen:

  1. Fijn om weer eens wat te horen van jullie. Allebei gezond? Succes met klussen. Mooi busje. Moet die nog ‘omgebouwd’ worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beiden zijn we gezond en de bus word naar onze wensen ingericht en opgeleukt natuurlijk. Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat het je snel lukt met de foto's, mis je verhaaltjes! Ik zie dat je blogspot gebruikt, ik ook, daar is e.e.a. veranderd, maar ze hebben o.a. met de foto's alweer verbeteringen gemaakt, dus gewoon proberen, wie weet lukt het nu wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan op mijn blog van blogger ook geen foto's meer plaatsen. Erg balen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mocht het echt niet gaan met het plaatsen van foto’s, dan moet je je blog even terug zetten op de oude versie. Dan doe ik ook als het niet wil lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk wat fijn weer iets te horen.Heb je blog erg gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook blij dat je er weer bent. Ik heb vaak even gekeken of er al een nieuw bericht was

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo fijn weer wat van jullie te lezen. Ik lees dat blogger weer veranderd is en dat meer mensen er problemen mee hebben. Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie en Daisy! Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. blij weer wat te lezen en toch weer een buscamper geeft je toch extra vrijheid en wat word jullie huissie mooi zeg groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben mevrouw Jeanne, voormalig werkneemster van de ING-bank, 54 jaar oud uit Duitsland, ik wil je vertellen over de vrijmetselarij, toen ik me in 2010 bij de vrijmetselarij voegde met de hulp van grootheer Edmundo die me inschreef bij de vrijmetselaar, Ik ben gezegend met rijkdom, macht en roem sinds dit hele jaar, dit is een geweldige kans voor jou om lid te worden van de vrijmetselaar.Elk nieuw lid dat zich registreert bij de vrijmetselaar zal een bedrag van 5 miljoen euro ontvangen en een welkome uitkering , als je meer wilt weten over de familie van de vrijmetselaars, neem dan contact op met heer Edmundo op WhatsApp-nummer +2348159768201 je kunt ook Worldunitedpowersociety@gmail.com sturen en e-mailen, de heren zullen je uitleggen en je laten begrijpen waar het gezin voor staat, wees niet bang lid worden is geen slechte samenleving en het weerhoudt je niet van je geloof of religie, elke jongen kan lid worden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion