woensdag 30 oktober 2019

Over opruimen en klussen.



Kan ik nog meer opruimen ? Ja hoor altijd....Ik moet toch wel echt  bekennen dat ik van opruimen een kick krijg....en heeeel veeeel voldoening. Dus weer in de bedstee die naaistee word gedoken en wat tasjes,dozen,en plastice bakken tevoorschijn gehaald en lekker op m,n gemakje alles uitgesorteerd. Resultaat....2 volle fietstassen voor naar de kringloop,een doos oud papier en 1 plastice grote tas in de kliko. Heerlijk......




En dit is wat ik ook nog zo tussendoor doe. Haken aan de Rozetta deken van de Cal Scheepjeswol 2019. Leuk om te doen en ik hou van deze kleuren. 




Mooi he ? Dit was vanmorgen. De melkboer was net geweest ( ja, die komt hier nog elke week gezellig langs aan de deur ). En ik draaide mij om en werd dit afgeleverd......



Een grote vrachtwagen stond n eindje verder op de dijk omdat de melkboer bij ons voor de deur stopt. Ja...er kan veel op de smalle dijk. Dus....



Het begin is er.....en morgen komt de timmerman. 
Hoera...we hebben er zin in....
Vanavond een avonddienst en morgen vrij....zorg ik lekker voor de koffie met wat lekkers erbij. 


Geniet ervan,liefs Marion.


7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en plezier straks van je mooie kast. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker aan de klus zal weer mooi worden bij jullie
    hier zijn we ook met de klussen in huis verder aan het gaan eerst moest de buiten boel klaar
    groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd ...succes....liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben reuze benieuwd!! Maar Al's we zo jullie wat kennen gaat het allemaal goed komen.
    Liefs,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh wat een reuring op de dijk, ben heel benieuwd wat de timmerman voor moois gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fantastich jullie zijn lekker bezig ,ben benieuwd naar het resultaat.gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeey Marion! Ik was je helemaal kwijt! Om de een of andere reden dacht ik dat je gestopt was met bloggen na de verhuizing. Nou, gelukkig niet dus! Ik ga even lekker bijlezen. Wat hebben jullie het mooi daar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion