maandag 19 augustus 2019

Een heerlijk vol gevuld leven.

We zijn weer terug van vakantie...en wat hebben we genoten...

Met ons drietjes en Hannah hebben we in 2 weken 5 campings aangedaan.....heerlijk om zo rond te trekken.

We begonnen in Wapse in Drenthe...en Daisy ?
 Daisy genoot...met een grote G...

Ze heeft haar vast plekje in Hannah, daar ligt ze ook tijdens het rijden, met af en toe haar koppie omhoog om te zien waar we zijn...helemaal geweldig....

We hebben heel veel gefietst met onze vouwfietsen......jaja weer een beetje conditie op aan het bouwen..... ( strakjes thuis nordic walking....daar bouw je snel een conditie mee op )

Na Wapse in Drenthe zijn we naar Otterlo in  de Veluwe gereden........erg leuk.....veel gewandeld ...
Ik heb de hele vakantie lekker gekookt......geen probleem.....genoten van de ontbijtjes met verse broodjes elke morgen...wat een luxe he?

Wat een plaatje he?

Van Otterlo in  de Veluwe naar Lichtenvoorde in de Achterhoek.....en na een paar dagen door naar de Noord Hollandse kust.....Naar Julianadorp aan Zee......

Daar vonden wij het geweldig aan Zee......

We stonden vlak aan de duinen ...je rook de zee......

En van Julianadorp aan Zee gingen we nog een paar dagen naar  Callantsoog.....
In 1 woord ...GEWELDIG.....

Terrasje gepakt aan zo,n strandtentje......

Wat hebben wij genoten.....en wat is het toch allemaal goed gegaan...met Hannah...Daisy en ons tweetjes...we hebben veel los kunnen laten en zijn lichamelijk goed hersteld.
We hebben lekker de tijd genomen voor elkaar, genieten en houden van zijn dan de meest belangrijke ingrediënten......

Nu zijn we weer thuis en wachten er leuke dingen op me...

Die creëer ik zelf natuurlijk....plannen voor het huisje....de tuin .....en natuurlijk https://www.facebook.com/Lusjus.nl/   waar bestellingen wachten en ik weer lekker aan de slag kan met de naaimachine.
Afgelopen zaterdag weer geweldige stoffen ingekocht voor mijn nieuwe creaties...erg leuk.

En vanmorgen ( naast de vakantiewas ) weer begonnen met opruimen...

Een en ander staat hier op

Dus je leest ik heb een heerlijk vol gevuld leven........

Ik hoop dat jullie ook allemaal een heerlijk vakantie ( loslaten tijd voor jezelf ) hebben gehad en vol inspiratie zitten.....ik in ieder geval wel....wat een heerlijk gevoel he?

Geniet ervan , Liefs Marion

1. Ziet er heerlijk uit en leuk om te lezen dat jullie zo genieten van vakantie in eigen land. Wij vinden alle soorten vakantie leuk maar gaan volgend jaar proberen veel goedkoper op vakantie te gaan want uiteindelijk is het altijd leuk en heerlijk. En als we dan dat geld besparen kan dat weer geïnvesteerd worden voor later.

1. dank je wel en je hebt een mooi doel....succes ermee, liefs xxxx

Verwijderen
  2. Blij dat je er even heerlijk uit bent geweest.
    Lekker camperen is leuk. Hoop er een dagje uit te gaan met de jongste 3. Jongste is 10 en ook gezellig. Mannetje mag werken!!
    Gaan naar BC even perziken en kersen halen. En dan wecken . Vind ik ook zo heerlijk werken!!
    Groet , ook aan Pete en een knuffel coor de jongedame!!
    Liefs!!
    Wilma
    PS. Blij dat je je weer beter voelt!

1. Dank je wel, ik wens je een super dagje uit en wecken....jaaaaa zo fijn, liefs xxx

Verwijderen
  3. Ohh heerlijk genieten met een grote G zo te zien. Leuke foto's van jullie Marion.
    Ben benieuwd naar al je nieuwe plannen.
    Hugs Coby

1. dank je wel, en je ziet het hier allemaal op mijn blog verschijnen coby,,,plannen altijd leuk he? liefs xxx

Verwijderen
  4. Je link naar Markplaats doet het niet Marion. Je komt op de pagina waarbij je moet inloggen.

5. Reacties
    1. Nee, helaas werkt het nog steeds niet. Ik kom nog steeds op het inlogschermpje van MP en niet bij je advertentie(s).

Verwijderen
  6. Marion, ik heb je link van marktplaats aangepast. Deze link werkt wel: https://www.marktplaats.nl/m1447452724 Als je deze link in je blogbericht plaats dan kom je automatisch bij je advertentie op MP.

1. dank je wel renske, en nu maar hopen dat iemand de camping spulletjes wil....liefs xxx

Verwijderen
  7. mooie blog weer zo met de camper beetje jaloers zijn hier nog hard aan het sparen voor een mooie camper Groet Tineke

1. dank je wel en jaloers zijn is nooit ergens goed voor......rond blijven kijken en op pad gaan en dan ineens staat ie voor je neus, jullie camper....succes,,liefs xxx

Verwijderen
    2. Daarom maar een beetje jaloers de camper die voor ons is staat vast al ergens ff door sparen en dromen hij komt er wel hoor fijn weekend groet tineke

8. Wat een leuke vakantie, vol afwisseling.

9. Mijn man Wim Schaefers vertraagde met de liefde van mijn leven na een enorm gevecht. Hij zei dat het voorbij was tussen ons en dat hij me nooit meer terug zal nemen nadat ik verschillende keren met hem was gestopt. Ik realiseerde me eerst dat hij de liefde van mijn leven was nadat ik hem verloor.
    Ik wil hem terug, maar ik wil hem ook niet nog een keer pijn doen. Niet zeker hoe ik hem zelfs terug kan krijgen, lijkt het erop dat hij zijn leven voortzet.
    Ik kwam online een opmerking tegen, las een bericht van een dame uit Haarlem genaamd KyraJoëlle, ze gaf een getuigenis van hoe haar ex naar haar terugkeert na twee jaar van scheiding, ze achterliet, ze getuigde dat een spirituele genezer genaamd Osagiede een spreuk luncht namens haar. Ik stuur ook een e-mail naar Dr. Osagiede om me te helpen mijn ex-liefdespartner terug te krijgen, ik leg al mijn huwelijksproblemen aan hem uit en Dr.osagiede beloofde me mijn ex-man terug te geven binnen twee dagen na het spellen van gebed en opgeofferd om de liefde te charmeren, probeerde ik, ik voorzag in alle liefdesspreukartikelen en materialen die van mij nodig waren, er werd mij gezegd middernachtgebed uit te voeren. Twee dagen na het eerste gebed was ik verrast dat het precies was zoals Dr. Osagiede me beloofde dat mijn ex me op een mobiele telefoon zou bellen om me te verontschuldigen, mijn man Aslund belde me op met een onbekend nummer, hij vraagt ​​om excuses en maakt een afspraak om af te spreken. we zagen elkaar vaak in dezelfde week, liefde betovering werd voor mij gelanceerd in de Dr. Osagiede Tempel alles werd voor mij gedaan, het werkt naar mijn beste. Ik ben vandaag blij dat we als gezin gelukkig samenleven. ik ben dankbaar. dankzij deze geweldige man Osagiede. Aanvankelijk had ik de angst voor twijfel, maar ik probeer het en het werkt naar mijn beste. Ik weet zeker dat dit ook voor jou werkt om verloren liefdesrelaties met je partner te herstellen. email dr osagiede op zijn persoonlijke email op: