dinsdag 2 april 2019

Niets is vanzelf sprekend.....

 
Het is vandaag precies 4 weekjes geleden dat ik werd geopereerd. Een totale heupvervanging.
Het gaat goed, ( ik ben geen piepert ) , natuurlijk is er ongemak en oeh en ah echter dat is goed te hebben.
 
 
 
 
Ik heb alweer buiten gezeten met het mooie weertje, lekker op t bankje in de zon.
Vitamientjes opdoen, net als het fruit in de bovenste foto.
Wat doet dat toch goed he?
 
 
Ik word zo goed verzorgt door Hubbie, het is een aardigheid.
Elke dag verse groente en fruit, hij kookt ons elke dag een heerlijke maaltijd.



De foto,s hebben jullie allemaal al eerder gezien, maar toch weer een keertje gebruiken.
Ik zal blij zijn als ik strakjes weer mijn "eigen "huishouden weer op kan pikken.
Is het dan echt een vrouwending?



Dat ik mijn eigen wasje weer mag doen, buiten ophangen en zelf weer kan opvouwen en in de kast leggen....
Wat een verlangens he?  Een teken dat ik echt aan de betere hand ben......ik krijg weer kriebels...




Kriebels om in de tuin te werken ( aangepast weliswaar )  enne verven, enne nieuwe recepten koken  , en naar de kapster gaan hier op de Ouwe Diek, enne boodschappen doen  , enne met Daisy wandelen , enne op het fietsje eieren kopen en naar het handwerkclubje hier in het dorp , enne ons huisje verven en gezellig maken , nieuwe gordijnen naaien voor in de keuken , enne , ………………...rustig aan doen ?




Zo kom je er dus wel achter dat niets maar dan ook niets vanzelfsprekend is...….ik heb de tijd gehad om daarover na te denken . en als je niets kan en alles mag vragen ben je er heel erg bewust van.

De dokter is aan huis geweest en heeft 32 krammen verwijderd, oei oei.....
Mijn wond geneest goed, dank je wel.....

Spieren willen soms nog niet echter daar word aan gewerkt, ik loop nog 2 weken op 2 krukken en dan weer een stapje verder.

En dan...….

Al die lieve kaarten ,  bossen bloemen en cadootjes die ik nog elke week mag ontvangen...…
Wat lief ...attent ….daar word ik blij van....of ik schiet vol van de lieve woorden ….of net dat ene cadootje wat je zo lief is...….

ook dat is niet vanzelfsprekend...…



Ik werk eraan dat ik weer een gezond , levenslustig creatief en blij meisje mag zijn....


                                                                     Geniet ervan , Liefs Marion

17 opmerkingen:

  1. ik wens je het allerbeste ,en rustig aan steeds een stapje verder .gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen, dat het langzaam maar zeker vooruit gaat en je zo fijn verwend wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blog je wordt goed verzorgt geniet er van en sterkte met herstel
    groet tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het de goede kant weer op gaat......heerlijk.....liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed te horen dat het vooruit gaat! !
    Geniet van het zonnetje!!
    Grote
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk een bericht te lezen Marion, fijn dat je huishoudkriebels hebt hi hi maar wees zuinig op je lichaam he.
    Liefs en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful positive post :-) My very best wishes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel positief blogje hoor, je gaat de goede kant weer op.
    Beterschap en aan je eigen denken dan komt het allemaal weer goed....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Marion, en nu alweer ruim 5 weken geleden,... misschien heb je heel voorzichtig al een piepklein wasje opgehangen? Het is altijd heerlijk, ondanks alle goede zorgen van de lieve Schatten, om weer wat dingetjes zelf te doen. Zet 'm op lieve Schat!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enkele dagen geleden las ik een gepost commentaar online blog gepost commentaar mijn huwelijk gered van echtscheiding, echte informatie is krachtig. ik heb een goede intentie om mijn persoonlijke levenservaring in mijn huwelijksleven met je te delen. Mijn man scheidde me de afgelopen 2 jaar, hij verhuisde naar een andere vrouw in Stockholm, ik huilde elke nacht als ik me herinner dat mijn dochter me vroeg wanneer papa thuiskomt voor het avondeten vanavond! ik hou van mijn man man, we hebben een baby meisje van 6 jaar oud. ik neem contact op met zoveel spreukgieters vorig jaar kon niemand mijn man terugbrengen, ze eisten allemaal om veel geld van mij, ik gaf de liefdesdrift op tot vorige week, ik vertelde mijn vriend alles wat er met me gebeurde en ik deel mijn hartpijn aan mijn vriendin Michelle, ze raadde me aan contact op te nemen met de communicatie met Spell Caster

    Dr.oduduwa {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    Dr.oududwa hij kan helpen liefdesrelatie crisis op te lossen binnen 2 dagen zal mijn ex-liefdespartner terugkeren naar huis.
    Mijn man Anders kwam gisteren terug naar huis om zijn excuses aan te bieden dat hij spijt had van mij te scheiden, hij had spijt en zei dat hij niet op zijn juiste manier was. dat klopt dat mijn man door een andere vrouw in het nauw werd gedreven omdat ze beweerde dat mijn man met haar uitging voordat ze met me trouwde. Dr.Oududuwa helpt me mijn huwelijksprobleem op te lossen. vanavond eten ik samen met mijn man en onze dochter samen in het huis van de grootmoeders. Ik ben heel blij en gebruik dit medium om te waarderen dat Dr. Oduduwa dol is op spellingsmachten.
    Dr.Oduduwa verzekerde mij dat hij dergelijke problemen aankan;
    - Steek kaarsen uit Liefde betovering Breng ex-man / ex-vrouw terug
    - Honey Spell to Stop Cheating en stop met liegen in een relatie
    - Peace Love Spelling gebeden om terug te gaan Vertrouwen in je relatie - Spreuk gebedskrachten als je je eigen baby wilt baren- Witte magische spreuk om Echtscheiding te stoppen. - rode kaars steekt spellinggebeden in om betaald geld terug te krijgen. - Veel geluk spell charme om liefde en vertrouwen aan te trekken in een relatie. - spellen gebeden voor een snelle jobpromotie op het werkkantoor. - Onderzoekssucces gelukspelletje. - Succesvolle doorbraak in financiële zaken door spellinggebeden. Love Spell to Trek aandacht en respect,
    - Traditionele wortels en kruiden voor genezing Bloedkankerziekten, genezen van hoge bloeddruk en andere lichaamspijnen.
    Ik beveel Dr. Oduduwa Love spell caster oprecht aan, als je met vergelijkbare problemen in de huwelijksrelatie een e-mail stuurt om te communiceren met Dr.Oduduwa voor een snel dringende oplossing om je verloren liefdesrelatie terug te brengen en het gebroken huwelijk te herstellen: via
    Ik ben oprecht aan te bevelen, ook goed om te weten: alleen de wanhopige poging om de ware liefde en vrede in een huwelijksrelatie te herstellen, om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp: +79268011965

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedendag allemaal, ik wil de ervaring die ik heb delen met een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de ergste fase van mijn leven omdat mijn man vertelde me dat hij uit het niets wil scheiden, ik vroeg hem waar ik het mis ging, maar hij gaf me geen antwoord in plaats daarvan ging hij het huis uit dit was echt raar dus ik zoek hulp toen ik dr. Ajayi ontmoette spell caster online, ik legde mijn toestand aan hem uit, na enig overleg kwam ik erachter dat mijn man bij zijn secretaresse op het werk is en hij is in haar ban, de grote spell caster vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies. Tegenwoordig ben ik een trotse vrouw, want mijn man is bij mij thuis en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij dr. Ajayi, de spreukenmaker, als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor welk probleem dan ook, is dr. Ajayi de goede persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber \ WhatsApp-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben Dr. Fayosa erg dankbaar, de krachtige spreukgebruiker die mijn ex-man vorige week bij me terugbracht. Deze getuigenis is geweldig en mijn naam is Oliver Helen, ik woon in het VK, het begon allemaal Toen ik in contact kwam met deze Dr. Fayosa door middel van een getuigenis dat over hem is geschreven en ik ben ook veel getuigenissen tegengekomen over hoe hij anderen heeft geholpen met hun levens- en huwelijksproblemen. Om terug te komen bij een ex is een van de diepste gevoelens die veel mensen graag zouden ervaren, vooral als die herinneringen met onze ex vertroebelen altijd onze geest als iemand anders sommige van die dingen doet die onze ex vroeger deed, ik ben nu een alleenstaande ouder voor de afgelopen 6 jaar en hoewel mijn ex-man ver weg was van mij en mijn kinderen, zou ik nog steeds wensen op een dag zal hij bij me terugkomen, deze spreukdokter die ik tegenkwam, bekend als Dr. Fayosa, heeft me geholpen met mijn wensen en ik ben blij te kunnen zeggen dat ik terug ben bij mijn ex-man, hij kwam vorige week vrijdag bij me terug en ik ben super blij om te delen deze getuigenis met iedereen s o dat ook zij deze geweldige dokter kunnen ontmoeten en hun problemen kunnen oplossen, geef niet op er is altijd hoop als je de juiste mensen ontmoet, neem contact op met Dr Fayosa met (Fayosasolusionhome@gmail.com) of rechtstreeks via whats-app +2348151918774 heel erg bedankt Dr Fayosa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. God zegene Dr. Ilekhojie voor zijn geweldige werk in mijn leven, ik kreeg de diagnose HERPES sinds 2009 en ik nam mijn medicijnen, ik was niet tevreden dat ik de HERPES uit mijn systeem moest krijgen, ik zocht naar een mogelijke remedie voor HERPES ik zag een opmerking over Dr. Ilekhojie, hoe hij HERPES genas met zijn kruidengeneeskunde, ik nam contact met hem op en hij leidde me. Ik vroeg om oplossingen, hij begon de remedie voor mijn gezondheid, hij stuurde me het medicijn via UPS SPEED POST. Ik nam het medicijn zoals door hem voorgeschreven en 2 weken later was ik genezen van HERPES, Dr. Ilekhojie echt, je bent geweldig, heb je ook zijn hulp nodig? Waarom neemt u geen contact met hem op via: (gethelp05@gmail.com) of u kunt hem ook telefonisch bereiken: +2348147400259
    ARTS ILEKHOJIE KAN OOK DE VOLGENDE ZIEKTE GENEZEN:

    hiv/aids
    HERPES
    KANKER
    ALS
    soa
    HEPATITIS B
    VAGINALE GEUR

    Neem vandaag nog contact met hem op en zorg dat uw probleem wordt opgelost

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb mezelf dit maanden geleden nog nooit zien doen, maar omdat ik gelukkig ben en wil dat anderen hun gemoedsrust vinden in hun echtelijke huis of relatie, besloot ik mijn ontmoeting met Dr. Ajayi te delen. Ik ben 13 jaar getrouwd en heb drie kinderen en het ging echt geweldig met mijn man. Ongeveer 3 jaar geleden begon mijn man buiten ons huwelijk te liegen, bedriegen, rokkenjager te zijn en ik voelde me er niet prettig bij, dus bleef ik een nacht slapeloos denken. Ik pakte mijn telefoon en ging online toen ik een artikel met de titel zag. PROBLEMEN DIE DE MEESTE MENSEN IN HET HUWELIJK ZIJN OPGELOST DOOR ARTS AJAYI. Ik nam contact met hem op en besprak mijn huwelijksproblemen en hij concludeerde dat mijn man werd betoverd door een andere vrouw "wiens man niet meer is, dus we doorliepen de processen en er werd een bezwering gedaan om mijn man te bevrijden en dit zorgde ervoor dat mijn man stopte zijn wangedrag in ons huwelijk en nu mijn man op zijn ware zelf is geweest, deze getuigenis is om mensen te adviseren die er zijn om hun huwelijk nooit te verbreken, maar om op de juiste plaatsen naar oplossingen te zoeken. je kunt contact opnemen met Dr Ajayi op Whatsapp / Viber :+2347084887094 Of e-mail: drajayi1990@gmail.com voor een duurzame oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion