woensdag 6 januari 2016

Sokken breien en quiltbee en gewoon brood bakken...



Kom ik thuis van mijn werk met de fiets en zie ik deze mand aan ons poortje hangen......




Wat een leuke verrassing ....ik werd er verlegen van...dank je wel.....fijn dat mensen genieten van mijn blogje...



Vanmorgen lekker op de fiets naar Overloon gefietst, het was erg fris.  Zo heerlijk in mijn eentje met mijn gedachten naar Dorry   ( KLIK HIER VOOR DE LEUKE QUILTWINKEL ) , er was een BEE en daar heb ik gezellig sokken zitten breien. En de volgende staan ook alweer op de naald, want sokken breien kan je namelijk overal en is zoooo leuk om te doen....





Foto gemaakt door Dorry, kan je zien hoe gezellie het is...







Kom ik thuis van de BEE en tref ik dit aan.......




Ach, hai mam , fijn dat je er weer bent ....






Oh mam, wij hebben keigoed op ons huisje gepast......goed he?



Nou maar weer snel het houtfornuis aangemaakt en het deeg gekneed voor een brood. Het staat hier te rijzen...




Die kan strakjes lekker in de oven en dan ruikt ons huisje toch zo lekker.....




En dat vind hubbie dan weer zo lekker...als hij vanavond van zijn werk thuis komt.




Hubbie kan zo lekker lachen om iets....en gelukkig had ik de camera bij de hand, want zeg nou zelf, niks mooier als je man die lacht...xxx....daar word ik zoooo blij van...




En dat hebben wij wel vaker met elkaar, zo'n geweldige momenten waar je zo schik om kan hebben.

                                                                Geniet ervan , Liefs Marion


                                                         

7 opmerkingen:

  1. Jullie zijn allebei geweldig!! Echtwaar!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n man heb ik ook, bij mij komt al een lach op mijn gezicht als hij weer binnenkomt na zijn werk, maar als hij ergens om moet lachen dan straalt hij, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kadootje.Fijne sokken en inderdaad je kan overal breien, een heerlijke ontspannen bezigheid. Wat heb je toch een schatjes. Lachen is gezond! Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat worden je sokken weer mooi en wat leuk dat je naar de Bee bij Dorry gaat, lijkt me zo gezellig. Prachtig zoals Hubby staat te lachen. Goed zijn die momenten. Geniet er verder van meis. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een fijne dag gehad, en wat een lachende en leuke man!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk weer. Met de "gewone" dagelijkse dingetjes een superdag hebben en dan ook nog een man met humor. Heel belangrijk vind ik. Wij hebben hier ook vaak lol samen en relativeren er vaak wat op los. Dat houdt je relatie goed!! Fijn weekend, geniet samen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion